• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
5

عرضه‌کنندگان ارز تقلبی در رشت دستگیر شدند

  • کد خبر : 9508
  • 28 فروردین 1398 - 21:37
عرضه‌کنندگان ارز تقلبی در رشت دستگیر شدند

به گزارش گیلان شهر سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: عرضه‌‌کنندگان ارزهای تقلبی در سطح بازار رشت با انجام یک عملیات ضربتی و پس از هماهنگی با مقام قضائی توسط عوامل نیروی انتظامی استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند.  سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس […]

به گزارش گیلان شهر سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: عرضه‌‌کنندگان ارزهای تقلبی در سطح بازار رشت با انجام یک عملیات ضربتی و پس از هماهنگی با مقام قضائی توسط عوامل نیروی انتظامی استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند.

 سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس پس از دریافت اخباری مبنی بر خرید و فروش ارزهای تقلبی در بازار رشت سریعاً وارد عمل شده است عنوان کرد‌: در این عملیات، شخص فروشنده ارزهای تقلبی و متصدی یک صرافی با دستور مقام قضایی دستگیر شدند.

رسول‌زاده فرساد از دستگیری فروشنده ارزهای تقلبی حین ارتکاب به جرم در رشت خبر داد و تصریح کرد: عوامل پلیس پس از اطمینان خاطر از صحت و سقم اخبار واصل شده که بر فعالیت فروشنده ارزهای تقلبی در بازار شهر رشت دلالت داشت برای شناسایی و دستگیری فرد متخلف بلافاصله وارد عمل شدند.

وی به کشف حدود هزار یورو ارز تقلبی از این فروشنده اشاره کرد و در تشریح همکاری وی با متصدی یک از صرافی‌های شهر رشت ابراز داشت: متهم دستگیر شده در خلال اعترافاتش از همکاری و ارتباط خود با متصدی یک واحد صرافی فروش طلا و سکه در شهر رشت خبر داد.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با تأکید بر اینکه بر اساس اعترافات فروشنده ارزهای تقلبی نیروهای پلیس سریعاً به واحد صنفی ذکر شده اعزام شدند خاطرنشان کرد: در این واحد صنفی ۲۴۰ دلار امریکا، ۱۹۰ دلار استرالیا، ۷۷۸ یوان چین و ۱۰۰ پوند انگلیس کشف شد.

رسول‌زاده فرساد از کشف حدود ۲۰۰ یورو، هزار و ۳۴۵ منات آذربایجان و ۲۶ هزار و ۲۵۰ دینار عراق در این واحد صنفی خبر داد و ابراز داشت: صاحب واحد صنفی متخلف فردی ۳۶ ساله است که پس از کشف و ضبط ارزهای یاد شده وی نیز توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر شد.

وی با اشاره به ورود ارزهای تقلبی و عرضه آن در بازار رشت توسط افراد سودجو بیان داشت: تشخیص تقلبی بودن این ارزها بدون استفاده از دستگاه‌های فنی مخصوص امکان‌پذیر نیست، بنابراین از کلیه شهروندان تقاضا داریم برای خرید ارز مورد نیاز خود به مراکز معتبر مراجعه کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه مردم برای تهیه ارز تنها باید از طریق صرافی‌های مجاز و با اخذ فاکتور خرید اقدام کنند ابراز داشت:‌ به شهروندان توصیه می‌شود به هیچ عنوان به ارزانی ارزهایی که با قیمت تمام شده کمتر در بازار آزاد عرضه می‌شوند توجه نکنند.

 رسول‌زاده فرساد دقت و هوشیاری مردم و عموم شهروندان گیلانی در برخورد با عوامل سودجو و کلاهبردار را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک می‌توانند مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به اطلاع عوامل نیروی انتظامی برسانند.

انتهای پیام/ش

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics