• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
3

رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که باید برای ماه جاری همه کارکنان دولت اعم از شاغل و بازنشسته حتما ۴۰۰ هزار تومان افزایش برای شان محسوب شود.

  • کد خبر : 9511
  • 28 فروردین 1398 - 22:20
رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که باید برای ماه جاری همه کارکنان دولت اعم از شاغل و بازنشسته حتما ۴۰۰ هزار تومان افزایش برای شان محسوب شود.

به گزارش گیلان شهر محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: در سال گذشته اعتبارات مربوط به آموزش و پرورش بالغ بر ۱۰۷ درصد پرداخت شد، آن هم با عنایت به اینکه متاسفانه منابع بودجه در حد ۹۱ درصد تحقق پیدا کرد اما برخی از […]

به گزارش گیلان شهر محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: در سال گذشته اعتبارات مربوط به آموزش و پرورش بالغ بر ۱۰۷ درصد پرداخت شد، آن هم با عنایت به اینکه متاسفانه منابع بودجه در حد ۹۱ درصد تحقق پیدا کرد اما برخی از دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش به علت اهمیت موضوع و ضرورتی که داشت، ۱۰۷ درصد تحقق پیدا کرد.

وی افزود: در هفته گذشته مجددا نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان – که با وجود پرداخت ۱۰۷ درصدی امکان پرداخت برخی بدهی ها ایجاد نشده بود – به آموزش و پرورش پرداخت شد و برای امروز و فردا در سقف ۲۱۰۰ میلیارد تومان منابع جدیدی که ما از سال گذشته از بانک مرکزی در حال دریافت هستیم را باز به آموزش و پرورش در حد نیازش پرداخت خواهیم کرد و امیدوارم قبل از هفته معلم، آموزش و پرورش با منابعی که در اختیارش قرار می‌گیرد، همه بدهی های فرهنگیان شریف را پرداخت نماید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت بدون افزایش چهارصد هزار تومانی پرداخت خواهد شد، تاکید کرد: با توجه به مصوبه مجلس لازم است برای همه کارکنان دولت اعم از شاغلان و بازنشستگان حکم جدید صادر شود و پرداخت های سال جدید براساس احکام جدید انجام شود اما چون برخی دستگاه ها موفق نشدند همه احکام را صادر کنند، ما در تخصیص بودجه و پرداخت حقوق شاغلان و کارکنان گفته ایم اگر احکام هم صادر نشده است، چون این رقم ثابت است حتما باید این ماه پرداخت شود.

نوبخت تاکید کرد: باید برای ماه جاری همه کارکنان دولت اعم از شاغل و بازنشسته حتما ۴۰۰هزار تومان افزایش برای شان محسوب شود و اگر موردی پرداخت نشده حتما باید انجام شود؛ چرا که آنچه ما به خزانه تخصیص دادیم با احتساب چهاردصد هزار تومان بوده است.

وی در پایان گفت: ضمن اینکه بعد از اینکه حکم صادر شد برای بخش قابل توجهی از کارکنان دولت که باید بیش از چهارصد هزار تومان افزایش داشته باشند، حتما این موضوع در ماه آینده جبران می شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics