• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
5

دست‌نشان: ۵ فینال دیگر پیش رو داریم و با شکست تراکتورسازی مغرور نمی‌شویم/ دروازه‌بان ما هم مانند فروزان اشتباه کرد!

  • کد خبر : 9326
  • 24 فروردین 1398 - 15:11
دست‌نشان: ۵ فینال دیگر پیش رو داریم و با شکست تراکتورسازی مغرور نمی‌شویم/ دروازه‌بان ما هم مانند فروزان اشتباه کرد!
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل تراکتورسازی ابراز رضایت و تأکید کرد که با شکست سرخپوشان تبریزی مغرور نمی‌شوند.

به گزارش گیلان شهر ، نادر دست‌نشان پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در نشست خبری اظهار داشت: تبریک به هواداران که همیشه تیم را حمایت کردند و امروز هم سنگ تمام گذاشتند و دیدند که بازیکنان جانانه تلاش کردند. بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ما با تیمی بازی داشتیم که از هر نظر مهیای قهرمانی است. فکر می‌کنم کمتر تیمی مقابل تراکتورسازی اینقدر موقعیت داشته باشد. امروز بازیکنانم خودباوری لازم را داشتند و نترسیدند.

وی افزود: وقتی خیلی زود از حریف پیش افتادیم، یک گل غافلگیرانه خوردیم. در ادامه به تلاش خود ادامه دادیم و گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساندیم. ما امروز از فاصله بین خطوط تیم حریف استفاده کردیم و گل زدیم. شاید اگر خوش‌شانس بودیم، بازم گل می‌زدیم. البته تراکتورسازی هم یک موقعیت خوب در همان نیمه اول داشت که بیرون زد. در مجموع با مهار خطوط تراکتورسازی، حریف را مجبور کردیم از توپ‌های بلند استفاده کند که در واقع در این مسئله موفق بودیم. به‌هرحال به مردم گیلان و هواداران بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

سرمربی سپیدرود در واکنش به اظهارنظر جرج لیکنز، سرمربی تراکتورسازی که گفته بود تراکتورسازان خودشان این برد را به سپیدرود هدیه داده‌اند، گفت: من به نظر او احترام می‌گذارم، چرا که خارجی است و می‌تواند هر نظری داشته باشد. اگر دروازه‌بان حریف اشتباه کرد، خُب دروازه‌بان ما هم اشتباه کرد. مسعود شجاعی می‌خواست توپ را برای استوکس ارسال کند که دروازه‌بان ما غافلگیر شد. دروازه‌بان هم مثل بازیکن میانی است و اشتباه می‌کند. ضمن اینکه پس گل‌های دوم و سوم را چگونه به ثمر رساندیم؟ ما می‌دانستیم که تیم حریف با استفاده از شجاعی، استوکس، دژاگه و اسماعیلی‌فر بار فنی زیادی را در سمت راست ایجاد می‌کند. به همین دلیل هم بازیکنان ما توانستند کناره‌ها را ببندند. البته تراکتورسازی هم جوری بازی کرد که دل‌مان می‌خواست.

دست‌نشان عنوان کرد: در نیمه اول هافبک‌های ما بازتر بودند، اما در نیمه دوم که دیدیم حریف به دنبال بازی در عمق است، این بخش از زمین را بستند. ما همچنین روی ضدحملات کار کرده بودیم. ضدحملات امروز متشکل از پاس‌های ترکیبی و کوتاه بود و این عامل مهمی برای موفقیت در این بازی بود.

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان گفت: از قبل هم گفته بودم که ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه می‌تواند عامل موفقیت تیم ما باشد. باید به جوانان اعتماد کرد. در گذشته هم چنین اتفاقاتی رخ داده بود و خیلی‌ها به سطح اول فوتبال ایران آمده بودند. من این شهامت را دارم که از جوانان استفاده کنم. نفراتی مثل بلبلی و آقایی از امیدها به تیم اصلی آمده‌اند. ما این شهامت را داریم که به جوانان تکیه کنیم.

سرمربی سپیدرود خاطر نشان کرد: تمام هدفم از آمدن به سپیدرود این هواداران عاشق و این شهر فوتبالی بود. من بازی‌های سپیدرود را در زمان خداداد عزیزی و علی کریمی دنبال می‌کردم و باور داشتم که این تیم می‌تواند موفق باشد. البته با این برد مغرور نمی‌شویم، چرا که پنج فینال دیگر پیش رو داریم. کارمان تمام شده نیست و باید تلاش کنیم تا همه باور کنند که سپیدرود می‌تواند موفق باشد. ما به دنبال پیروز شدن می‌رویم، چون شرایط‌مان طوری است که باید در هر دیدار سه امتیاز کامل را کسب کنیم.

دست‌نشان در پایان درباره کناره گذاشته شدن دو بازیکن سپیدرود گفت: اصلاً چنین موردی نیست. هیچ مشکلی وجود ندارد و فکر می‌کنم شیطنت شده تا روند رو به رشد ما را تخریب کنند! به‌هرحال وظیفه همه‌ی ماست که این مسائل را کنترل کنیم.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9326

برچسب ها

خبر های مرتبط

28اسفند
ملوان ۱ – ۰ صنعت نفت/پیروزی ملوان در خانه
24اسفند
شکست ملوان در تهران
پایگاه خبری گیلان شهر

شکست ملوان در تهران

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics