• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
3
جبار کوچکی‌نژاد

تحقیق و تفحص از “سازمان هدفمندی یارانه‌ها” در نوبت رسیدگی کمیسیون اقتصاد مجلس است

  • کد خبر : 9261
  • 21 فروردین 1398 - 14:29
تحقیق و تفحص از “سازمان هدفمندی یارانه‌ها” در نوبت رسیدگی کمیسیون اقتصاد مجلس است
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها از تحویل خلاصه پرونده تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها به کمیسیون اقتصاد مجلس خبر داد و گفت: در حال حاضر این پرونده در نوبت رسیدگی قرار دارد.

به گزارش گیلان شهر جبار کوچکی‌نژاد  با اشاره به وضعیت درآمدهای سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اظهار داشت: دولت در لایحه بودجه ۹۸ منابع حاصل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را ۱۴۰ هزار میلیارد تومان برآورد کرد در حالی‌که تا پیش از این‌ منکر تحقق این میزان درآمد بود.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها با بیان اینکه دولت فعلی و دولت‌های قبل میزان درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه‌ها را کمتر از ۴۰ هزار میلیارد تومان اعلام می‌کردند افزود: پیش‌بینی امسال دولت در مورد درآمدهای این سازمان با اظهارات گذشته آنان مغایرت دارد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یکی از مهم‌ترین تبعات مثبت پرونده تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد:‌ شفاف شدن میزان درآمدها و منابعی که از محل ساماندهی یارانه‌ها کسب می‌شود تنها یکی از نتایج و آثار مثبت تشکیل این پرونده بوده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مدتی پیش به پایان رسیده است ابراز داشت: مجلس یک مدت زمانی را برای انجام این کار اعلام کرده بود که اعضاء کمیته تحقیق با وجود کمبود زمان تعیین شده موفق به کشف تخلفات زیادی از سوی برخی دستگاه‌ها شدند.

کوچکی‌نژاد از تحویل خلاصه پرونده تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها به کمیسیون اقتصاد مجلس خبر داد و ابراز داشت:‌ در حال حاضر این پرونده در نوبت رسیدگی قرار دارد و بعد از تعیین یک زمان توسط کمیسیون اقتصاد مجلس بنده برای ارائه گزارش خود در کمیسیون حاضر می‌شوم.

وی به دست آوردن اطلاعات و انحرافات بسیار زیاد در خلال رسیدگی به تخلفات انجام شده در سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: اطلاعات و گزارش شفاف کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها پس از قرائت گزارش آن در کمیسیون اقتصاد مجلس منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9261

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics