• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
5

انتقاد پلیس از ناکافی بودن تعداد طرح‌های سالم‌سازی سواحل گیلان

  • کد خبر : 9400
  • 24 فروردین 1398 - 19:06
انتقاد پلیس از ناکافی بودن تعداد طرح‌های سالم‌سازی سواحل گیلان
فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان از تعداد ناکافی طرح‌های سالم‌سازی و همچنین ضعف‌های تبلیغی فرهنگی در سطح سواحل گیلان انتقاد کرد.

به گزارش گیلان شهر ، سردار محمدرضا اسحاقی عصر امروز در نخستین جلسه ستاد ساماندهی سواحل گیلان در سالن شهید انصاری استانداری با تأکید بر ناکافی بودن طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان اظهار کرد: علی‌رغم اینکه طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان ناکافی است آن‌هایی که وجود دارند نیز ضعف در مدیریت دارند و دیر دایر می‌شوند.

وی با اشاره به ناکافی بودن سرویس‌های بهداشتی و روشنایی در طرح‌های سالم‌سازی، افزود: در مسؤولیت‌پذیری برخی از دستگاه‌ها ازجمله نهادهای فرهنگی در تبلیغ و فرهنگ‌سازی محیطی دچار ضعف هستیم و باید در مسیرهای منتهی به طرح سالم‌سازی اقدامات درخوری صورت بگیرد.
فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به فضای شنا در طرح‌های سالم‌سازی گفت: علیرغم تفکیک فضاهای شنا برای خانم‌ها و آقایان باید این فضاها در سطح طرح‌های سالم‌سازی افزایش پیدا کند.
اسحاقی بر ضرورت نظارت بر ساخت‌وسازهای حاشیه سواحل تأکید کرد و افزود: باید بر نحوه ساخت‌وسازها از سوی دکه‌داران و سایرین در سطح سواحل و همچنین در حواشی جاده‌های منتهی ساحلی نظارت بیشتری صورت بگیرد.
وی با انتقاد از عدم تأمین اعتبار حقوق ناجیان غریق در گیلان گفت: حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از پلیس‌های افتخاری در طرح‌های سالم‌سازی دریا به‌عنوان ناجیان غریق همکاری داشته‌اند که هنوز ریالی دریافت نکردند.
فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به استاندارد کردن آموزش ناجیان غریق بیان کرد: آموزش افراد به‌عنوان ناجیان غریق کار بسیار درستی است اما عموماً باید بومی‌های مناطق ساحلی آموزش‌های لازم و استاندارد را ببینند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics