• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
3

امیدی به بانک‌ها برای رونق تولید ندارم

  • کد خبر : 9408
  • 24 فروردین 1398 - 22:06
امیدی به بانک‌ها برای رونق تولید ندارم
نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با اذعان به اینکه بانک‌ها در رونق تولید نقش به سزایی دارند، گفت: حقیقتاً بنده امیدی به بانک‌ها ندارم، چراکه بانک‌ها به این اقدامات اعتقادی ندارند و بیشتر به دنبال بنگاه‌داری هستند و باوجود تمام فشارهایی که دولت آورده اما بانک‌ها هنوز خود را وفق نداده‌اند.

به گزارش گیلان شهر ، حسن خسته بند صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به راهکارهای مجلس برای رونق تولید اظهار کرد: مجلس از پیش برنامه‌هایی همچون رفع موانع کسب‌وکار را در دستور کار خود داشته و نیز قوانین استفاده از حداکثر توان تولید کشور از سوی مجلس به دولت ابلاغ‌شده است.

وی با اذعان به تلاش مجلس برای تصویب قوانین جدید و همکاری با دولت برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب گفت: در مجلس کمیته‌ای با تعدادی از رؤسای کمیسیون اقتصاد تحت عنوان رونق تولید ایجادشده تا با اجرای سیاست‌های حمایت از رونق تولید بتوانند منویات رهبر انقلاب را به‌درستی اجرا کنند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با اذعان به اینکه بانک‌ها در رونق تولید نقش به سزایی دارند، افزود: حقیقتاً بنده امیدی به بانک‌ها ندارم، چراکه بانک‌ها به این اقدامات اعتقادی ندارند و بیشتر به دنبال بنگاه‌داری هستند و باوجود تمام فشارهایی که دولت آورده اما بانک‌ها هنوز خود را وفق نداده‌اند.

خسته بند با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس در بخش نظارت بر رونق تولید ورود کرده و گام خوبی برمی‌دارند، بیان کرد: برخی از دستگاه‌ها متأسفانه تمایل ندارند از سوی مجلس نظارت شوند و این مسئله یکی از ضعف‌های پیش روی ماست و باید برای حمایت از رونق تولید از این فرصت‌ها استفاده و همکاری همه‌جانبه صورت بگیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی وجود ندارد، گفت: خلأهایی که در بروکراسی‌های موجود در خصوص گرفتن مجوزها در کشور است موجب شده بخش خصوصی امنیت و اطمینان لازم برای سرمایه‌گذاری نداشته باشد و بنابراین ما قسمت زیادی از سرمایه برای کار را از دست می‌دهیم.

وی با اشاره به وجود برخی خلأها درزمینهٔ اقتصاد و اشتغال در کشور گفت: امنیت سرمایه مهم‌ترین مطلب برای سرمایه‌گذار است و باید بین سرمایه‌گذار و سرمایه‌دار تمییز قائل شویم و شرایط را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم کنیم، چراکه عدم وجود امنیت جهتِ سرمایه را تغییر می‌دهد.

خسته بند با بیان اینکه قانون‌گذار به دنبال گره‌گشایی است نه گره گذاری افزود: مجریان باید برای اجرای قوانین مصوبه مجلس روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند، ما در بخش قانون‌گذاری مشکلی نداریم بلکه برخی مجریان در اجرای قوانین درست عمل نمی‌کنند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با بیان اینکه ما نسبت به استان‌های دیگر در اتصال شبکه ریلی عقب بودیم، افزود: با کمک نمایندگان گیلان و نوبخت، تلاش‌های ما ثمر داد و راه‌آهن به رشت آمد و پیگیر ادامه کار از رشت به سمت بندرانزلی که دوشاخه بندرانزلی و بندر تجاری کاسپین را دارد هستین تا این امر نیز تا در دو سال آینده انجام شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9408

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics