• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9627
2
جعفرزاده ایمن آبادی:

بیانیه گام دوم انقلاب یک شاهراه هدایت کننده است

  • کد خبر : 9422
  • 25 فروردین 1398 - 16:14
بیانیه گام دوم انقلاب یک شاهراه هدایت کننده است
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اگر هر کسی در این کشور وظیفه خود را به درستی انجام می‌داد، بسیاری از مشکلات حل می‌شد و کشور ایران در این نقطه نبود.

به گزارش گیلان شهر غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: گام دوم انقلاب مانند یک دستور است و مستلزم این است که مسئولان در هر حوزه‌ای ورود کنند و نقشه‌های اجرایی آن را ترسیم کنند؛ رهبری که هیچ‌وقت نمی‌گوید از صفر تا صد چه کار کنید و برای هر بخش به طور جداگانه کارشناسان و خبرگان هر موضوعی بگویند که برای اجرای آن باید چه کاری انجام داد بنابراین به عنوان یک نور هدایت کننده، یک شاهراه هدایت کننده، آن را قبول دارم اما اینکه بگوییم تمام اجزای آن ترسیم شده، باید بگوییم نشده و نباید هم می‌شد و قاعده این نیست.

ابزارها برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب وجود دارد و باید به درستی از آنها استفاده کرد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در گام دوم انقلاب نقشه راه را ندیدم و هر دستگاهی به عنوان مثال باید بگوید از این دستور، این موضوع را فهمیدم و این کار را انجام می‌دهم که این اتفاق نیفتاده باید هر بخشی ورود کند و جزئیات دستور و رهنمود مربوط به خود را بنویسد.

هر دستگاهی باید به وظایف خود به درستی عمل کند

وی در پاسخ به این سوال که برای محقق شدن این امر دولت و مجلس باید چه کارهایی انجام دهند، تصریح کرد: هر کسی باید وظیفه خود را انجام دهد. اگر هر کسی در این کشور کاری که بر عهده خود است، وظیفه خود را به درستی انجام می‌داد، بسیاری از مشکلات اکنون نبود، حتی سیل و اقتصاد. بنابراین اگر هر دستگاهی تکلیف خود را به طور اتوماتیک‌وار و به خوبی خودش انجام می‌داد، کشور در این نقطه نبود.

اگر تمام دستگاه وظایف قانونی خود را انجام دهند، کافی است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: دستور صادر شده، تکلیف مجلس چیست؟ در گام دوم انقلاب، مرکز پژوهش‌ها باید بررسی کند که باید چه اتفاق‌هایی بیفتد، کجا تنقیح یا کجا ادغام بکنیم، کجا اصلاح یا کجا حذف کنیم و کجا تقنین کنیم این اتفاق تاحالا نیفتاده است. برای اجرای بیانیه تمام ابزارها را در اختیار داریم و نیاز به تشکیل ساختار و یا سازمان جدید نیست بلکه اگر تمام این دستگاه‌هایی که وجود دارند وظایف قانونی خود را انجام دهند، کافی است./

پایان پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9422

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics