• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
4

اعزام ۳۰ کامیون کمک‌های مردمی از گیلان به مناطق سیل‌زده

  • کد خبر : 9246
  • 20 فروردین 1398 - 18:20
اعزام ۳۰ کامیون کمک‌های مردمی از گیلان به مناطق سیل‌زده
چهارمین محموله کمک‌های مردمی استان گیلان به ارزش یک میلیارد و 30 میلیون تومان ظهر امروز با حضور مسؤولان استانی به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد.

به گزارش گیلان شهر ، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ظهر امروز در حاشیه مراسم اعزام چهارمین محموله کمک‌های مردمی استان گیلان به مناطق سیل‌زده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم ایران در مواقع بحرانی با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر هستند اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد سیل در مناطق مختلف کشور بودیم که باعث ناراحتی و اندوه مردم کشور شد.

آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به ارسال چهارمین محموله کالا از استان گیلان به مناطق سیل‌زده گفت: امروز شاهد ارسال چهارمین محموله کمک‌های مردمی از استان گیلان به ارزش یک میلیارد تومان به مناطق سیل‌زده بودیم که این امر نشان‌دهنده حس انسان دوستانه مردم گیلان است.

وی با اذعان به اینکه مردم گیلان در دوران دفاع مقدس همواره پشتیبان رزمنده‌های اسلام بوده‌اند گفت: مردم گیلان در دوران دفاع مقدس و در مواقع بحرانی همواره به کمک هم‌وطنان خود آمده و از هیچ تلاشی برای خدمات‌رسانی به این مردم دریغ نکرده اند که امیدوارم این امر ادامه پیدا کند.

اعزام 30 کامیون کمک‌های مردمی از گیلان به مناطق سیل‌زده

اعزام تمامی موکب‌های گیلان به مناطق سیل‌زده

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز با اشاره به برپایی موکب‌های استان گیلان در مناطق سیل‌زده اظهار کرد: موکب‌هایی که در مراسم اربعین در کشور عراق برپا بوده‌اند به مناطق سیل‌زده رفته و در آنجا برای آن‌ها مکان‌هایی را در نظر گرفته‌ایم تا به مردمان عزیزمان در آن خطه از کشور کمک کنند.

محمد عبدالله پور بابیان اینکه موکب‌های استان گیلان در مناطق سیل‌زده دارای امکانات و تجهیزات بسیار خوبی هستند گفت: یک موکب در روزهای گذشته از رشت، شرق و غرب گیلان به مناطق سیل‌زده و امروز هم دو موکب با مواد غذایی و بهترین امکانات به این مناطق ارسال کرده‌ایم.

وی با اشاره به میزان کمک مردم گیلان به مناطق سیل‌زده گفت: مردم گیلان با کمک یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومانی کالا به مناطق سیل‌زده بار دیگر وحدت و همدلی خود با هم‌وطنان سیل‌زده را نشان دادند که امیدوارم این روند در آینده ادامه پیداکرده تا شاهد آرامش خاطر بیشتر مردمان در آن مناطق شویم.

اعزام ۳۰ کامیون کالای کمک شده مردم گیلان به مناطق سیل‌زده

استاندار گیلان نیز با اشاره ارزش‌های ارزش مالی کالاهای ارسال‌شده از استان گیلان به مناطق سیل‌زده اظهار کرد: چهارمین کمک‌های مردمی استان گیلان امروز به ارزش یک میلیارد تومان و همچنین دو موکب که در ایام اربعین فعال بوده‌اند را با بیش از ۳۰ کامیون به مناطق سیل‌زده اعزام کرده‌ایم.

مصطفی سالاری بابیان اینکه توزیع مواد غذایی در مناطق سیل‌زده بر عهده هلال‌احمر است، گفت: وظیفه مسؤولان استانی ازجمله سپاه، بسیج، کمیته امداد جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به این مناطق بوده و وظیفه توزیع این کالاها در بین مردم بر عهده همکاران ما در هلال‌احمر است که به بهترین محو وظیفه خود را انجام می‌دهند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9246

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics