• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
8

پیام کپی شده رییس نظام مهندسی گیلان به مناسبت روز مهندس! + تصویر

  • کد خبر : 8511
  • 21 اسفند 1397 - 12:09
پیام کپی شده رییس نظام مهندسی گیلان به مناسبت روز مهندس! + تصویر

 بنا به اذعان صاحب نظران، کپی برداری در مقیاس ریز و درشت سال هاست که به یکی از مفاسد در حوزه آموزش تبدیل شده و نتیجه آن ظهور فارغ التحصیلانی بی سواد از برخی دانشگاه های سراسر کشور بوده است.  به گزارش گیلان شهر، چندی پیش و همزمان با سالروز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی، […]

 بنا به اذعان صاحب نظران، کپی برداری در مقیاس ریز و درشت سال هاست که به یکی از مفاسد در حوزه آموزش تبدیل شده و نتیجه آن ظهور فارغ التحصیلانی بی سواد از برخی دانشگاه های سراسر کشور بوده است.

 به گزارش گیلان شهر، چندی پیش و همزمان با سالروز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی، دانشمند شهیر و نامدار میهن عزیزمان که به نام «روز مهندس» نام‎گذاری شده است، عبدالرضا قاسمیان لنگرودی، رییس سازمان نظام مهندسی گیلان با صدور پیامی این روز را به تمامی مهندسان تبریک گفت.

اگرچه صدور پیام توسط مسئولین در مناسبت های این چنینی، اقدامی معمول به شمار می رود اما از مسئولی که لقب مهندس را یدک کشیده و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان را به عنوان تخصصی ترین سازمان مردم نهاد در حوزه ساخت و ساز بر عهده دارد، انتظار می رود که حداقل در صدور پیام به مناسبت روز مهندس ابتکار بیشتری به خرج داده و از کپی برداری ولو غیرعامدانه بپرهیزد.

عبدالرضا قاسمیان لنگرودی

بنا به اذعان صاحب نظران، کپی برداری در مقیاس ریز و درشت سال هاست که به یکی از مفاسد در حوزه آموزش تبدیل شده و نتیجه آن ظهور فارغ التحصیلانی بی سواد از برخی دانشگاه های سراسر کشور بوده است. البته مطمئناً این بی سوادی شامل حال رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نشده و کپی برداری در قسمتی از پیام صادر شده توسط وی به مناسبت روز مهندس، اتفاقی سهوی بوده است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=8511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics