• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9569
5
نماینده ولی فقیه در گیلان:

نبود شهردار برای شهری مانند رشت بسیار بد است

  • کد خبر : 8956
  • 11 فروردین 1398 - 12:37
نبود شهردار برای شهری مانند رشت بسیار بد است
نماینده ولی فقیه در گیلان به نبود شهردار به عنوان مدیر شهری در رشت اشاره کرد و افزود: نبود شهردار برای شهری مانند رشت بسیار بد است.

به گزارش  گیلان شهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار نوروزی با جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران گیلان با تبریک سال جدید اظهار کرد: امیدوارم سال جدید مایه خیر و برکت برای تمام آحاد جامعه باشد .

وی در ادامه به نبود شهردار به عنوان مدیر شهری در رشت اشاره کرد و افزود: نبود شهردار برای شهری مانند رشت بسیار بد است .

امام جمعه رشت با اشاره به گسترش بعضی از مناطق شهری رشت مانند گلسار، بیان کرد: اما به مردم منطقه فخب در کنار گلسار توجهی نمی شود و از زندگی عادی محروم هستند .

فلاحتی همچنین به جوان گرایی مدیریت ها توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اگر عمر مدیریت ها از ۲۰ سال بگذرد رخوت عارض می کند و این امر به نفع کارگزاران نیست ضمن اینکه توانمندی جسمانی برای پست های اجتماعی بسیار مهم است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فضای مجازی آسیب هایی را برای جامعه به دنبال دارد، تصریح کرد: البته فرزندان مان را نباید از ابزارهای جدید محروم کنیم زیرا به همان میزان که گرایش به فضای مجازی لطمه هایی وارد می کند، فاصله گرفتن از آن نیز لطمه هایی دارد .

امام جمعه رشت بر استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی برای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: اکنون با کمک ابزار رسانه در دل خانه های تمام مسلمانان حضور پیدا کردیم .

فلاحتی با بیان اینکه با کمک ابزار رسانه با مناطق مختلف دنیا رابطه داریم، تصریح کرد: گرایش ها به طرف مکتب حق در دنیا بیشتر شده و این امر برای دنیای استکباری ایجاد وحشت کرده است .

نماینده ولی فقیه در گیلان بر استفاده از ظرفیت ابزار رسانه برای ترویج معارف اسلامی تاکید کرد و گفت: ابزار رسانه بستر لازم برای بیان معارف حقه شیعه را فراهم کرده است اما دنیای استکباری نمی خواهد سخن حق را بشنود .

وی ادامه داد: اکنون ابزار رسانه ای که وجود دارد یکی از الطاف خدای متعال برای ترویج معارف اسلامی است البته در کنار آن تهدیدهایی وجود دارد اما با آموزش لازم از تهدیدها کاسته می شود .

فلاحتی به پایه گذاری تمدن اسلامی توسط پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و افزود: زیربنای تمدن اسلامی ساختن انسان های تمدن ساز در تمام بخش ها است .

امام جمعه رشت با بیان اینکه تخریب مدیران در جامعه اسلامی را روا نمی دانیم، اظهار کرد: اما عملکرد مسئولان را نقد کرده و آنها را راهنمایی می کنیم .

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر قطع امید از اروپا اشاره کرد و یادآور شد: اروپا در قضیه آمریکا به ما از پشت خنجر زد .

فلاحتی با اشاره به اینکه داشتن دست پاک، چشم پاک، فهم مدیریت سیاسی و اجتماعی و همچنین داشتن دانش از ویژگی های یک مدیر در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: اداره جامعه بدون زیربنای منابع انسانی بسیار سخت است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=8956

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics