• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
2

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد

  • کد خبر : 8667
  • 27 اسفند 1397 - 23:09
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
پس از برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس ایرج عرب به عنوان مدیرعامل و جعفر کاشانی به عنوان رئیس هیئت مدیره کار خود را در این باشگاه پرطرفدار ادامه خواهند داد.

به گزارش گیلان شهر  بعد از سه ماه سردرگمی سرانجام مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس هیئت مدیره این باشگاه را انتخاب کرد تا جعفر کاشانی، ایرج عرب، مهدی محمدنبی، علی رغبتی و سید مهرداد هاشمی در جمعی ۵ نفره بالاترین تصمیمات مدیریتی صدرنشین حال حاضر مسابقات لیگ برتر را اتخاذ کنند.

اما عصر امروز اولین جلسه هیئت مدیره جدید و مسعود سلطانی فر به میزبانی وزارت ورزش برگزار شد که طی آن دو عضو اصلی باشگاه به انتخاب این هیئت پنج نفره مشخص شدند.  جعفر کاشانی کاپیتان با سابقه شاهین و پرسپولیس کما فی السابق به عنوان رئیس هیئت مدیره فعالیت می کند‌.

 ایرج عرب هم که بعد از رفتن حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت می‌کرد با دریافت حکم مدیر عاملی رسما بر روی صندلی ریاست باشگاه تکیه زد تا پرسپولیس هم به مانند استقلال و به فاصله یک ماه از دیگر باشگاه پرطرفدار پایتخت تکلیف خود را مشخص شده ببینند و با هیئت مدیره ای معلوم و مدیرعامل رسمی به کار خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد.

همچنین شنیده می شود اولین مصوبه هیئت مدیره به معادلات اقتصادی باز می‌گردد و آنها درتلاش هستند که منابع مالی لازم برای باشگاه را در سال ۹۸ پیش بینی کرده و در صدد تامین آن باشند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=8667

برچسب ها

خبر های مرتبط

28اسفند
ملوان ۱ – ۰ صنعت نفت/پیروزی ملوان در خانه
24اسفند
شکست ملوان در تهران
پایگاه خبری گیلان شهر

شکست ملوان در تهران

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics