• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
3

درخواست برای حذف ردیف بودجه طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران

  • کد خبر : 8395
  • 18 اسفند 1397 - 12:20
درخواست برای حذف ردیف بودجه طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران

مجمع نمایندگان گیلان با امضای نامه ای خطاب به ریاست جمهوری حذف ردیف بودجه طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران را خواستار شدند . به گزارش گیلان شهر/ در این نامه که به امضای ۱۳ نماینده گیلان رسیده آمده است  : تخصیص ردیف ۵ میلیاردی برای مطالعه طرح شیرین سازی و انتقال […]

مجمع نمایندگان گیلان با امضای نامه ای خطاب به ریاست جمهوری حذف ردیف بودجه طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران را خواستار شدند .

به گزارش گیلان شهر/ در این نامه که به امضای ۱۳ نماینده گیلان رسیده آمده است  : تخصیص ردیف ۵ میلیاردی برای مطالعه طرح شیرین سازی و انتقال آب دریای خزر (کاسپین) به فلات مرکزی ایران در بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور، موجی از نگرانی های مردمی را در پی داشته است .
در این مدت شاهد تماس های تلفنی مکرر و حضور گروه های مختلف مردم از جمله اساتید دانشگاه ها و محققان مراکز تحقیقاتی، سازمان های مردم نهاد زیست محیطی و … بوده ایم که هریک به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود از اجرای این طرح پرداختند.
در بخش دیگر این نامه آمده است : نظر به تجربیات تلخ و بعضا شکست خورده طرح های انتقال آب به بین حوضه ای در دیگر نقاط کشور، و با استناد به گزارش های فنی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری که بر غیراقتصادی و زیان بار بودن طرح مذکور صحه گذاشتند، خواهشمندیم نسبت به حذف ردیف بودجه این طرح و توقف پیگیری موضوع، دستور لازم را صادر فرمایید .
امضا : مجمع نمایندگان مردم شریف استان گیلان در مجلس شورای اسلامی .
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=8395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics