• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
3
رئیس اتاق اصناف گیلان:

بازرسی از واحدهای صنفی گیلان تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه دارد

  • کد خبر : 8633
  • 26 اسفند 1397 - 10:55
بازرسی از واحدهای صنفی گیلان تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه دارد

رئیس اتاق اصناف گیلان با تأکید بر ادامه گشت‌های مشترک این نهاد با سازمان صمت و تعزیرات حکومتی استان گفت: طرح نوروزی بازرسی از واحدهای صنفی گیلان تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه می‌یابد. به گزارش گیلان شهر/ جلال‌الدین محمد شکریه با اشاره به اقدامات اتاق اصناف گیلان در بازار شب عید اظهار داشت: طرح نوروزی بازرسی […]

رئیس اتاق اصناف گیلان با تأکید بر ادامه گشت‌های مشترک این نهاد با سازمان صمت و تعزیرات حکومتی استان گفت: طرح نوروزی بازرسی از واحدهای صنفی گیلان تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه می‌یابد.

رئیس اتاق اصناف گیلان با بیان اینکه طرح ویژه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی استان از اول اسفندماه آغاز شده است گفت: با توجه به شرایط بازار شب عید و حضور مردم در سطح شهرها جهت تهیه اقلام مورد نیاز اتاق اصناف گیلان همه ساله نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور ارائه کالاها و خدمات پرمصرف در ایام تعطیلات نوروز و پیش از آن را از اقدامات موفق اتاق اصناف در سال‌های اخیر خواند و افزود: اجرای این طرح از ابتدای اسفند آغاز شده و واحدهای صنفی برای رفاه حال مردم و مسافران به‌صورت ویژه کالاها و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

شکریه واحدهای صنفی نانوایی،‌ باطری‌سازان، تعویض روغنی‌ها، مکانیکی‌ها، فروشگاه‌های لاستیک خودرو و امثالهم را از جمله این واحدها خواند و تصریح کرد: این واحدها پس از هماهنگی با اتحادیه‌های مربوطه مدتی قبل و حین تعطیلان نوروز نسبت به ارائه خدمات لازم به مردم و گردشگران اقدام می‌کنند.

وی برگزاری نمایشگاه عرضه کالای شب عید در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: کمیته‌های نرخ‌گذاری در این نمایشگاه مستقر هستند علاوه بر این گشت مشترک اصناف،‌ سازمان صمت و تعزیرات حکومتی گیلان نیز در ایام برگزاری نمایشگاه برقرار است.

رئیس اتاق اصناف گیلان حضور بازرسان مقیم اصناف در محل نمایشگاه عرضه کالاهای شب عید مرکز استان را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: مجموعه اقدامات و گشت‌های مشترک انجام شده در سطح نمایشگاه امسال شهر رشت ارتقاء کیفیت و رضایت بسیار زیاد بازدیدکنندگان را موجب شده است.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور اعمال بازرسی‌های نامحسوس از نمایشگاه شب عید امسال گیلان توسط بازرسان سازمان صمت و اعلام رضایت آن‌ها از نتیجه بازرسی‌ها را متذکر شد و افزود: واگذاری غرفه‌های نمایشگاه برای اتاق اصناف گیلان جنبه درآمدزایی ندارد و بیشتر رفاه حال شهروندان مدنظر است.

شکریه حضور واحدهای صنفی دارای هویت و پروانه کسب در نمایشگاه بزرگ مرکز استان را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: اولویت نخست اصناف گیلان در واگذاری غرفه‌ها بیشتر روی واحدهای بومی متمرکز است و در صورت نیاز به کالاهایی خاص اجازه شرکت واحدهای صنفی از دیگر استان‌ها صادر شد.

وی با تأکید بر استقرار کمیته نرخ‌گذاری اتاق اصناف استان در محل برگزاری نمایشگاه‌های گیلان تصریح کرد: تعیین نرخ تمامی کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه توسط کمیته مذکور انجام می‌شود بنابراین در صورت تخطی از دستورالعمل‌ها از ادامه حضور واحد صنفی مورد نظر جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس اتاق اصناف گیلان کنترل و بازرسی از میادین بار استان را نیز از تمهیدات اندیشیده شده این نهاد در بازار شب عید امسال اعلام کرد و گفت: بازرسان مقیم اصناف گیلان از ساعت ۳ بامداد در این میادین حضور دارند و بر روند توزیع و فروش میوه و تره‌بار به مردم و شهرندان به صورت ویژه نظارت می‌کنند.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه روند عرضه میوه در میادین بار استان بسیار خوب است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد بیان کرد: البته در موضوع میوه بیشتر بحث عرضه و تقاضا مطرح است و قیمت‌ها توسط فرد، افراد‌ یا واسطه‌هایی که محصول را وارد میادین می‌کند تعیین می‌شود.

شکریه از گشت‌های مشترک اصناف و سازمان‌های ذی‌ربط در میادین عرضه میوه شب عید استان گیلان خبر داد و بیان کرد: انجام این گشت‌های نظارتی در سطح مرکز و شهرهای مختلف گیلان نیز با هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان برای کنترل عرضه گوشت قرمز و مرغ انجام می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه‌های فروش فوق‌العاده واقعی را از اهداف مهم و از برنامه‌های راهبردی اتاق اصناف گیلان اعلام کرد و گفت: قصد داریم فرآیندهای عرضه کالا و محصولات را به گونه‌ای در این نمایشگاه‌ها اجرایی کنیم تا مردم و شهروندان به طور کامل اثرات مثبت فروش فوق‌العاده را حس کنند.

رئیس اتاق اصناف گیلان با اشاره به اینکه فرآیند نمایشگاه عرضه کالاهای شب عید در نمایشگاه بزرگ استان تاکنون بسیار مطلوب بوده است خاطرنشان کرد:‌ این نمایشگاه تا ۲۷ اسفندماه دایر است و شهروندان می‌توانند در ساعات مورد نظر ضمن مراجعه به آن کالاها و اقلام شب عید خود را تهیه کنند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=8633

برچسب ها

خبر های مرتبط

28اسفند
پایان عملیات اجرایی اتصال ریل به مجتمع بندری کاسپین در قطعه منطقه آزاد انزلی
28اسفند
ارسال لایحه اصلاح ماده ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس+ جزئیات
مرتضوی در حاشیه نشست شورای عالی کار خبر داد؛

ارسال لایحه اصلاح ماده ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس+ جزئیات

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics