• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
4
جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به چهل سالگی انقلاب عنوان کرد؛

نیاز به یک خانه تکانی انقلابی در بین مدیران

  • کد خبر : 7226
  • 22 بهمن 1397 - 21:35
نیاز به یک خانه تکانی انقلابی در بین مدیران
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس می گوید:در چهل سالگی انقلاب اسلامی نیاز است که یک خانه تکانی انقلابی در مدیران ایجاد شود.

به گزارش گیلان شهر :غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت‌ با اشاره به ۴۰سالگی انقلاب اسلامی ایران،گفت: واقعیت را باید بپذیریم و واقعیت این است که مردم از شرایط ناراحت هستند چراکه رفتار برخی مسئولین کشور و متولیان امر را مانند دهه اول انقلاب و دوران جنگ نمی بینند و درست هم می گویند.

وی با بیان اینکه انصافا رفتار مسئولین تغییر کرده است، افزود: همه مادر این موضوع مقصر هستیم؛ به طور مثال شورای عالی انقلاب فرهنگی  برای تربیت مدیر اسلامی با فرهنگ انقلابی چه کرده است. هنوز مدیران ما در دانشگاه‌ها با فرهنگ غربی آموزش می‌بینند و تربیت می‌شوند، پس نمی‌شود ایراد گرفت.

  • بی‌اعتمادی موجب شکاف قدرت سیاسی و اجتماعی در جامعه شده است

  • مردم در ۴۰ سالگی انقلاب از مسئولان نتیجه کارهایشان را می خواهند

مردم ما به بلوغ سیاسی و اجتماعی خوبی رسیده اند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه انتظارات مردم از مدیران در آستانه چهل سالگی با طول ۴۰ سال فراز و نشیب برآورده نمی‌شود، مطرح کرد:مردم برخی مدیران را در خط مشی مردمی نمی‌بینند؛ مدیران با الگوهای غربی ادارات شان را اداره می‌کنند و رفتار و نوع برخورد با مردم تحکم آمیز و نگاه از بالا دارند و از مردم فاصله می‌گیرند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید براینکه مردم ما به بلوغ سیاسی و اجتماعی خوبی رسیده اند، تاکیدکرد: مردم احساس شان این است که مدیران برای آنها وقت نمی‌گذارند؛درست است که مدیر برای مردم کار می کند؛ ولی این که بگوید اصلاً فرصتی برای مردم ندارم!  پسندیده نیست.

وی با بیان اینکه مردم مدام می‌گویند مگر این مسئول برای ما کار نمی کند و چرا حرف مارا نمی شنوند؛ اظهار کرد: درست است که مسئولین وقتی کاری می‌کنند یک جامعه چند هزارنفری از آن منتفع می‌شوند؛ ولی شنیدن درد و دل مردم در اجرا و انجام وظایف بسیار موثر است. من فکر می کنم باید مدیران یک سری رفتارهایی انجام دهند تا دغدغه مردم که می گویند مدیران از مردم فاصله گرفته‌اند، برطرف شود.

 جعفرزاده در ادامه تاکید کرد: مردم می گویند مدیران به دنبال زراندوزی هستند؛ مدیران فرصت و حوصله ای برای مردم ندارند، مدیران باید گوش شنوایی برای شنیدن حرف مردم تربیت کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: فرهنگ اولیه انقلاب و زمان جنگ تحمیلی که مثلا مسئولان روی زمین می نشستند، ضرورت آن زمان بود، الان آن شرایط نیست. شرایطی که باید مردم باید چند دَر را بگذرانند تا به مدیر برسند هم پسندیده نیست.

اشرافی‌گری از مدیر انقلابی پسندیده نیست

عضو فراکسیون ایثارگران و جانبازان مجلس مطرح کرد: فکر می کنم مسئولان در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی یک بازنگری در زندگی، اموال، خانواده، آداب و رفتار با مردم، شنیدن درد و دل مردم، مکانیسم های پاسخگویی و مکانیسمهای  شفاف سازی ضرورت دارد که این کارها را در ۴۰ سالگی انجام دهند و یک خانه تکانی انقلابی در مدیران ایجاد شود.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به واردات تعدادی خودروی  لوکس در یکی از وزارتخانه‌ها ،اظهار کرد: یکی از وزارتخانه ها ۵ دستگاه یک و نیم میلیارد تومانی ماشین خریده است، برای چه منظوری این کار را انجام می دهند، آن هم در این شرایط اقتصادی کشور. وقتی مردم این رفتارها را می بینند ناراحت می شوند و ما هم به مردم حق می‌دهیم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با تأکید براینکه شرایط کشور نسبت به سال های اول انقلاب و سال های جنگ تحمیلی تغییر کرده است، تصریح کرد: نظام ما نظام انقلابی و اسلامی است؛ اشرافی‌گری از مدیر پسندیده نیست؛ مدیر یک دستگاه در این شرایط اقتصادی، ضرورتی ندارد در یک خودرو  میلیاردی و حتی چند صد میلیونی بنشیند./

پایان پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=7226

برچسب ها

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics