• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
4
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان عنوان کرد:

اجرایی شدن ۵۲۲ سند توسعه روستایی در گیلان

  • کد خبر : 7021
  • 18 بهمن 1397 - 19:50
اجرایی شدن ۵۲۲ سند توسعه روستایی در گیلان
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: امكان اجرایی کردن 522 سند توسعه روستایی تدوين شده برای تقويت اقتصاد روستایی و افزايش اشتغال پايدار در روستاهای اين استان در بودجه 98 فراهم می‌شود.

به گزارش گیلان شهر ، محمد‌علی محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، از رشد ۱۳ درصدی اعتبارات استان‌ها در لایحه بودجه سال ۹۸ خبر داد و درخصوص ویژگی‌های بودجه استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به منابع پیش‌بینی شده در جزء پنج بند الف تبصره ۱۸ لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور، امکان اجرایی کردن ۵۲۲ سند توسعه روستایی تدوین شده برای تقویت اقتصاد روستایی و افزایش اشتغال پایدار در روستاهای این استان فراهم می‌شود.

وی افزود: همچنین با استفاده از منابع پیش‌بینی شده استانی، در اجرای سیاست‌های بازار کار، با توجه به منابع جز یک بند الف تبصره ۱۸ لایحه بودجه ۱۳۹۸ امکان حمایت از صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی به عنوان یکی از محورهای اصلی تولید و اشتغال استان فراهم می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان تصریح کرد: پیاده سازی بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در راستای بند پ ماده هفت قانون برنامه ششم توسعه و تبصره ۲۰  قانون بودجه ۹۸ برای دستگاه‌های اجرایی استانی، با هدف اصلاح نظام هزینه ای، استقرار نظام کنترل نتیجه و محصول و افزایش اثربخشی در فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی پیگیری و دنبال خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین به تشریح دیگر برنامه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان پرداخت و گفت: امکان بهسازی آب‌بندان‌ها با هدف تامین آب مطمئن بخش کشاورزی، مهار و کنترل سیلاب، تغذیه آب‌های زیرزمینی، افزایش تولید آبزی پروری، توسعه گردشگری و ورزش های آبی در استان های گیلان، مازندران و گلستان در قالب تفاهم‌نامه با سازمان برنامه و بودجه کشور و تامین ۵۰ درصد از اعتبار مورد نیاز در لایحه بودجه سنواتی هم دنبال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امکان توسعه ظرفیت‌های ورزشی استان از طریق حمایت‌های مالی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و استانداری گیلان، طی تفاهم‌نامه منعقده مبنی بر تامین ۷۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز از طریق شرکت توسعه با هدف تقویت، بهبود و ارتقای جایگاه ورزش استان نیز پیگیری و اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=7021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics