• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
4

دعوت استاندار گیلان از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 7152
  • 21 بهمن 1397 - 17:52
دعوت استاندار گیلان از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استاندار گیلان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ، خواستار حضور با شکوه مردم این استان همگام با مردم دیگر هم میهنان ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد. به گزارش گیلان شهر/ در پیام دکتر سالاری به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آمده است: بیست و دوم بهمن ماه […]

استاندار گیلان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ، خواستار حضور با شکوه مردم این استان همگام با مردم دیگر هم میهنان ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد.

به گزارش گیلان شهر/ در پیام دکتر سالاری به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آمده است:

بیست و دوم بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی و با هدف متعالی استقلال ، آزادی ، تعیین سرنوشت و مردم سالاری دینی ، انقلابی که از بطن توده های مردم و با اراده ملت به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و امروز نیز با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مسیر تعالی را سرافرازانه ادامه می دهد.

گواه پشتوانه مردمی این نهضت عظیم ، خون های پاکی است که تاکنون برای حفظ و استمرار آرمان های متعالی این انقلاب نثار شده و امروز در چهلمین طلیعه پیروزی انقلاب، باید اذعان کرد که ملت شریف و سرافراز ایران ، به عنوان صاحبان انقلاب اسلامی ، خود حافظ و هادی تحقق آرمان های انقلاب و صیانت از استقلال ، آزادی ، جمهوریت و مبانی اسلامی آن هستند .

دلیرمردان و شیرزنان گیلانی از دیرباز حضوری پررنگ و باشکوه در عرصه های سرنوشت ساز انقلاب داشته اند و حماسه حضورشان همواره نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران است.

جلوه استمرار، تداوم و پویایی رهروان راستین انقلاب همانند سنوات گذشته با حضور باشکوه و معنادار در مراسم راهپیمایی روز یوم الله ۲۲ بهمن نمایان می شود؛لذا اینجانب با قدردانی از همت و آزادیخواهی یکایک گیلانیان سرافراز ، برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و یکصدا شدن با ملت شریف ایران اسلامی از همه اقشار دعوت به عمل می آورم.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=7152

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics