• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
4
سرپرست معاونت اقتصادی سازمان تامین اجتماعی:

بدهی۱۸۰هزار میلیاردی دولت به تامین اجتماعی/بحران زده نیستیم

  • کد خبر : 7196
  • 21 بهمن 1397 - 19:17
بدهی۱۸۰هزار میلیاردی دولت به تامین اجتماعی/بحران زده نیستیم
سرپرست معاونت اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی به بدهی ۱۸۰ هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: این سازمان هیچ زمان بحران زده نبوده و نباید امید مردم را ناامید کرد.

به گزارش گیلان شهر حسین امیری گنجه‌ای ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه بندرانزلی، اظهارکرد: تامین اجتماعی ۸ هزار میلیارد تومان هزینه‌های مصرفی دارد که دولت با وجود تعهد، تامین منابع نمی‌کند.

وی با اشاره به ۴۲۰ هزار میلیارد تومان ذخایر اعم از املاک، مستغلات و دارایی‌های تامین اجتماعی برای استفاده در شرایط بحرانی و خاص، افزود: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون تامین اجتماعی منابع درآمدی را بدون حمایت دولت و با مدیریت خود فراهم کرده است.

امیری گنجه‌ای با بیان اینکه تامین اجتماعی ماهیانه ۲ هزار میلیارد تومان کسری وصولی دارد، تاکیدکرد: با وجود بدهی ۱۸۰ هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی، این سازمان تعهدات بسیاری از بیمه شده‌های خاص خود را انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع و همچنین ایفای تعهدات قانونی را وظیفه خود می‌داند، گفت: این سازمان در هر شرایطی به تعهدات قانونی خود عمل کرده و در هیچ زمانی بحران زده نبوده و نباید امید مردم را به یاس تبدیل کرد.

سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: تامین اجتماعی ماهیانه ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان درآمد دارد که بیش از ۹۷ درصد آن از حق بیمه‌ها تامین می شود.

وی همچنین تاکیدکرد: در شرایط بد اقتصادی، جلوگیری از فرار بیمه‌ای مهم‌ترین همکاری است که همگان می توانند با تامین اجتماعی داشته باشند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=7196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics