• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
4
معاون رئیس جمهور:

امسال ۲ هزار میلیارد تومان در بخش زیربنایی گیلان هزینه شد

  • کد خبر : 7027
  • 18 بهمن 1397 - 20:12
امسال ۲ هزار میلیارد تومان در بخش زیربنایی گیلان هزینه شد
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه امسال بیش از دو هزار میلیارد تومان فقط برای زیربناهای گیلان هزینه شد، عنوان کرد: طی هفته های آینده با حضور رئیس جمهور پروژه بین المللی راه آهن گیلان نیز به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گیلان شهر ، محمدباقر نوبخت در مراسم بهره برداری از سد پهلوان بست لنگرود، بزرگترین سد لاستیکی کشور، با بیان اینکه امروز در جنگ نابرابر اقتصادی به سر می بریم، اظهار کرد: جنگ اقتصادی به مراتب سخت تر است لذا از همه کسانی که دولت را در این جنگ همراهی می کنند، سپاسگزاریم.

وی افزود: همزمان با افتتاح سد پهلوان بست عملیات اجرایی دومین سد لاستیکی لنگرود نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون رئیس جمهور با اشاره به توجه دولت نسبت به چای و چایکاران طی سال های اخیر، خاطرنشان کرد: تاکنون سعی کردیم مطالبات چایکاران پرداخت شود لذا از هفته آینده نیز مجددا به مسائل و مشکلات این صنعت خواهیم پرداخت.

نوبخت با بیان اینکه امسال بیش از دو هزار میلیارد تومان فقط برای زیربناهای گیلان هزینه شد، عنوان کرد: طی هفته های آینده با حضور رئیس جمهور پروژه بین المللی راه آهن گیلان نیز به بهره برداری خواهد رسید و از هم اکنون پیش فروش بلیت های نوروزی قطار و آماده سازی واگن های در شان مردم در حال انجام است.

وی با اشاره به ترافیک محدوده رودبار – منجیل، اضافه کرد: بعد از تونل بزرگ منجیل امکان دور زدن رودبار وجود دارد، اما اقتصاد مردم رودبار با مشکل مواجه می شود لذا توسعه فقط راه آهن و بزرگراه نیست، بلکه رضایتمندی و رفاه مردم توسعه را به همراه دارد. در این راستا طرح جایگزینی برای این محدوده در نظر گرفته ایم تا اقتصاد مردم رودبار مختل نشود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین از تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل هشت کیلومتر محور رودبار – منجیل خبر داد و گفت: تجهیز بیمارستان های لنگرود و تکمیل سدهای لاستیکی استان نیز با اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=7027

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics