• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5

پیام صادقیان سپیدرودی شد

  • کد خبر : 4954
  • 17 دی 1397 - 13:04
پیام صادقیان سپیدرودی شد
پیام صادقیان بازیکن پیشین پرسپولیس تهران با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت به توافق رسید و با این تیم قرارداد داخلی امضاء کرد.

 گیلان شهر :مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت : صادقیان با تیم سپیدرود قرارداد داخلی امضاء کرده و به عنوان اولین خرید این تیم در نیم فصل دوم محسوب می شود.
مهرشاد عبادتکار اظهار داشت : براین اساس پیام صادقیان که در دو فصل اخیر در لیگ ترکیه حضور داشته، در دور برگشت رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران با پیراهن سپیدرود رشت در میادین حاضر خواهد شد.
وی به سایر بازیکنان مدنظر سپیدرود رشت نیز اشاره و بیان کرد: به جز صادقیان، تاکنون این باشگاه با هیچ بازیکنی قرارداد نبسته و به توافق نرسیده اما چند بازیکن جدید همچنان در تمرینات حضور دارند که در صورت موافقت کادرفنی، مسئولان باشگاه با آنان قرارداد می بندند.
به گفته عبادتکار ، لوکا نوزادزه مدافع ملی پوش گرجستانی و اصغر نصیری بازیکن و مدافع ۲۲ ساله تیم فوتبال نود ارومیه هم اینک در اردوی سپیدرود که در تهران برپا شده، حضور دارند و در صورت صلاحدید و موافقت کادر فنی، این دو بازیکن نیز با سرخپوشان رشتی قرارداد خواهند بست.
وی با اشاره به اردوی این تیم در تهران خاطرنشان کرد: اردوی تدارکاتی ۱۰ روزه سپیدرود از ۱۵ دی ماه جاری در تهران آغاز شده و قرار است که در طول برپایی این اردو، سپیدرودی ها چند بازی دوستانه نیز برگزار کنند؛ بازی دوستانه با تیم ملی امید مسجل شده و این دیدار تدارکاتی پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور ۱۶ تیم در حال برگزاری است، با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=4954

برچسب ها

خبر های مرتبط

31فروردین
سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا
با حضور یک مربی شکست‌ناپذیر و یک گلادیاتور دوست‌داشتنی

سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا

17فروردین
بیانیه تند پرسپولیس بعد از گچ گرفتن دست بیرانوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics