• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
3
با حضور مسئولان؛

شهردار جدید تولمشهر معرفی شد

  • کد خبر : 5152
  • 22 دی 1397 - 19:23
شهردار جدید تولمشهر معرفی شد
صومعه سرا- «زینب فرح‌بخش» طی مراسمی با حضور مسئولان به عنوان شهردار جدید تولمشهر از توابع شهرستان صومعه سرا معرفی شد.

به گزارش گیلان شهر ، پیش از ظهر شنبه در مراسمی که در سالن اجتماعات مدرسه خوارزمی تولمشهر و با حضور نماینده صومعه سرا در مجلس شواری اسلامی، فرماندار صومعه‌سرا، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان برگزار شد.

انسان محور توسعه در جوامع

فرماندار صومعه سرا در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه انسان محور توسعه در همه جوامع محسوب می شود، اظهارکرد: عدم مشارکت مردم سبب می شود توسعه مورد نظر محقق نشود. انسان‌ها دارای دانش، تفکر و احساس مسئولیت نسبت به جامعه از ارکان مهم توسعه جوامع هستند.

علی فتح اللهی با بیان اینکه وجود نگاه توسعه‌ای در میان مردم سبب حرکت رو به جلوی آن جامعه می شود، افزود: نقش و مسئولیت، مسئولان و مردم در قبال جامعه لازم و ملزوم یکدیگر برای توسعه است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری نقش مهمی در توسعه شهرها دارد، بیان‌کرد: مدیران شهری با نوع عملکرد خود و خدمت به مردم می توانند رضایتمندی آنها را کسب کنند. تعامل، همکاری و همراهی باید سرلوحه برنامه‌های مدیران قرار گیرد.

فتح اللهی با تأکید برلزوم توجه به وحدت و خدمت‌رسانی از سوی مسئولان، تصریح‌کرد: باید از فرصت مسئولیت برای خدمت رسانی به مردم استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه شهردار تولمشهر نخستین بانوی شهردار در شهرستان صومعه سرا است، افزود: همه باید برای موفقیت ایشان با یکدیگر تعامل و همراهی کنند تا مشکلات این شهر برطرف شود.

وظیفه سنگینی شهردار تولمشهر برای خدمت‌رسانی به مردم این منطقه 

رئیس شورای شهر تولمشهر در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه ماراتن انتخاب شهردار امروز با معرفی زینب فرح بخش به اتمام رسید، اظهارکرد: انتخاب شهردار برای این شهر به دغدغه مردم تبدیل شده بود.

تقی‌زاده با بیان اینکه تلاش شده بهترین انتخاب برای مدیریت شهری تولمشهر انجام شود، افزود: با توجه به روزمه بسیار خوب شهرداران گذشته امروز وظیفه شهردار جدید بسیار سنگین تر از گذشته بوده و باید تلاش کند تا بهترین خدمات به مردم این منطقه ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه شهردار جدید با توجه به حضور چندین دوره‌ای خود در شورای این شهر تجربه خوبی برای انجام امور در مدیریت شهری دارد، بیان‌کرد: ارتباط خوب با مردم یکی از مهمترین ویژگی‌ها فردی ایشان برای انتخاب در این سمت بوده است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «حکمت توفیقی» شهردار سابق تولمشهر «زینب فرح‌بخش» به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=5152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics