• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
4
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان:

توانمندسازی نیروی انسانی مهمترین نیازمندی در حوزه گردشگری است

  • کد خبر : 5862
  • 02 بهمن 1397 - 11:24
توانمندسازی نیروی انسانی مهمترین نیازمندی در حوزه گردشگری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان توانمندسازی نیروی انسانی را از مهمترین نیازمندی ها در بخش گردشگری خواند که باید مورد توجه مدیران تاسیسات این صنعت قرار گیرد. گیلان شهر/ سید محمد احمدی در نخستین همایش تحول اقتصادی گردشگری گیلان که با حضور مدیران تاسیسات گردشگری برگزار شد، به نقش گردشگری در […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان توانمندسازی نیروی انسانی را از مهمترین نیازمندی ها در بخش گردشگری خواند که باید مورد توجه مدیران تاسیسات این صنعت قرار گیرد.

گیلان شهر/ سید محمد احمدی در نخستین همایش تحول اقتصادی گردشگری گیلان که با حضور مدیران تاسیسات گردشگری برگزار شد، به نقش گردشگری در رونق اقتصادی و توسعه پایدار استان اشاره کرد.

وی گردشگری را عنصری مهم در تعالی و توسعه همه جانبه گیلان خواند و افزود: درآمد حاصل از گردشگری ،اشتغال بومیان و نیز تکیه بر توان داخلی از مزایای توسعه این صنعت در گیلان است.

وی با بیان اینکه در سالجاری نسبت به مقوله توسعه گردشگری استان هدفگذاری و توجه ویژه ای صورت گرفته،بومگردی را یکی از شاخه های اثرگذار در بحث گردشگری دانست که معرفی مسیرهای گردشگری جدید را نیز به همراه دارد.

احمدی خاطرنشان کرد: توانمندسازی نیروی انسانی از مهمترین نیازمندی ها در بخش گردشگری محسوب می شود که باید مورد توجه مدیران این صنعت قرار گیرد زیرا دانش نظری و آشنایی خدمات دهندگان با مهارت های حرفه ای کیفیت خدمات در این حوزه را به همراه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان همچنین دهه فجر را فرصت مناسبی برای معرفی داشته های حوزه گردشگری خواند و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در چهل سال اخیر تحول عظیمی در جای جای کشور به همراه داشته،لذا باید به بهترین شکل بر همگان معرفی شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=5862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics