گیلان شهر/ نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت گفت: تقدیر و تشکر از زحمات رسانه هایی که طی این مدت نسبت به پوشش اخبار شورای شهر و شهرداری رشت اقدام کرده اند نباید به مشارکت داشتن یا عدم مشارکت آنان در جشنواره هایی با موضوعات خاص معطوف بشود.

فرهام زاهد با اشاره به انتقادات برخی از خبرنگاران پیرامون اهداف برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری افزود: همواره نگاهم به رسانه ها شفاف بوده و معتقدم شورا باید نگاهی به دور از تبعیض به رسانه ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه موافق برگزاری تجلیل پایان سال از خبرنگاران فعال در حوزه شورای شهر و شهرداری رشت هستم گفت: بنده و برخی دیگر از همکاران شورایی نسبت به فراخوان جشنواره رسانه و مدیریت شهری بی اطلاع بوده و از این موضوع طی تماس تلفنی برخی از خبرنگاران اطلاع پیدا کردم.

زاهد با تاکید بر اینکه تجلیل پایان سال از زحمات رسانه ها نباید مبتنی بر حضور و مشارکت آنان در جشنواره رسانه و مدیریت شهری باشد تصریح کرد: تجلیل پایان سال از زحمات یکساله رسانه هایی که در تمامی شرایط در کنار مجموعه مدیریت شهری تلاش کرده اند حقی است که باید ادا شود و نباید تحت شعاع مباحث دیگر قرار بگیرد.