• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
5
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری؛

با توسعه زیرساخت ها میزان اشتغال را افزایش دهیم

  • کد خبر : 5802
  • 01 بهمن 1397 - 12:05
با توسعه زیرساخت ها میزان اشتغال را افزایش دهیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به اینکه استفاده بیشتر از ظرفیت سرمایه‌گذاران یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است گفت: در تلاشیم تا با توسعه در حوزه زیر ساخت شاهد پویایی شهرک‌های صنعتی و افزایش میزان اشتغال باشیم. گیلان شهر/ به منظور توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی یعقوبیه شهرستان لنگرود نشستی […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به اینکه استفاده بیشتر از ظرفیت سرمایه‌گذاران یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است گفت: در تلاشیم تا با توسعه در حوزه زیر ساخت شاهد پویایی شهرک‌های صنعتی و افزایش میزان اشتغال باشیم.

گیلان شهر/ به منظور توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی یعقوبیه شهرستان لنگرود نشستی به ریاست سیدمحمد احمدی و با حضور لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی و  چندتن از مدیران دستگاه‌های اجرایی در دفتر کار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در این نشست با اشاره به اینکه سیاست‌های دولت تدبیر و امید جذب بیشتر سرمایه گذاران است گفت: اجرای طرح‌های مولد اقتصادی و افزایش ظرفیت تولید داخلی، ایجاد اشتغال را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ،متقاضی واگذاری انشعابات جدید زیرساختی هستند اظهار داشت: آماده سازی بستر تأمین و توسعه ظرفیت‌ زیرساخت‌ها امری لازم و ضروری است و دستگاه‌های مرتبط مکلف به تسریع در خدمات رسانی مناسب به این واحدها هستند.

احمدی شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت توزیع نیروی برق استان را موظف به ایجاد بسترهای لازم در خصوص زیرسازی ارائه خدمات راه و برق ظرف مدت۲۰ روز کرد و اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال ۱۳۹۷ شاهد بهره‌برداری شهرک صنعتی یعقوبیه لنگرود باشیم.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=5802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics