• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
1
در دیدار استاندار گیلان با وزیر ارشاد مطرح شد:

افتتاح تالار مرکزی رشت تا پایان سال جاری

  • کد خبر : 4983
  • 17 دی 1397 - 16:41
افتتاح تالار مرکزی رشت تا پایان سال جاری
استاندار گیلان خبر داد: با تلاش  همه جانبه مدیران استان تا پایان سالجاری تالار مرکزی رشت به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان شهر ،صبح امروز دکتر مصطفی سالاری در دیدار با سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان برخی مشکلات حوزه فرهنگ در گیلان و ظرفیت های استان در مسیر اعتلای فرهنگی پرداخت.

وی به تشکیل کارگروه های تخصصی در استان به منظور ساماندهی در حوزه متعدد اشاره کرد و افزود: با توجه به پیشینه گیلان در حوزه فرهنگ و هنر و مفاخر برجسته آن نیازمند تقویت زیرساخت های فرهنگی در گیلان هستیم.

وی با اشاره به برخی پروژه های فرهنگی که روند اجرای آن طولانی شده و هنوز آماده بهره برداری نیست، پروژه تالار مرکزی رشت را نمونه ای از این امر خواند و افزود:این تالار که از مطالبات به حق مردم و جامعه هنری گیلان است،با تلاش و هم افزایی همه جانبه مدیران استان تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد:انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه های مختلف راهکاری برای افزایش بازدهی و کیفیت افزایی به امور است که در گیلان با جدیت دنبال می شود و در همین راستا تفاهم نامه هایی مابین استانداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد خواهد شد.

همچنین در این دیدار دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام حمایت از برگزاری جشنواره ها و رخدادهای متناسب با ظرفیت فرهنگی و هنری توسط استانداری گیلان، آن را موجب احیای میراث معنوی استان و بالندگی در عرصه فرهنگ و هنر دانست و خواستار انعقاد تفاهم نامه هایی در این راستا شد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=4983

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics