• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 9607
3

استاندار گیلان:خانواده شهدا برای مصالح عمومی از خود می گذرند اما عده ای هیچ گاه هزینه نکرده ولی همواره مدعی هستند

  • کد خبر : 4662
  • 11 دی 1397 - 14:51
استاندار گیلان:خانواده شهدا برای مصالح عمومی از خود می گذرند اما عده ای هیچ گاه هزینه نکرده ولی همواره مدعی هستند

گیلان شهر :روز گذشته و به مناسبت سالگرد عملیات کربلای ۴ دکتر سالاری استاندار گیلان با جانباز سرافراز گیلانی عملیات کربلای ۴ و ۵ دیدار کرد. استاندار گیلان با تجلیل از جایگاه شهدا و جانبازان، پایداری خانواده های این عزیزان را ستود و اشاره داشت: بعضا شاهد هستیم تاکید بر وابستگی ها و اقدامات ظاهری […]

گیلان شهر :روز گذشته و به مناسبت سالگرد عملیات کربلای ۴ دکتر سالاری استاندار گیلان با جانباز سرافراز گیلانی عملیات کربلای ۴ و ۵ دیدار کرد.

استاندار گیلان با تجلیل از جایگاه شهدا و جانبازان، پایداری خانواده های این عزیزان را ستود و اشاره داشت: بعضا شاهد هستیم تاکید بر وابستگی ها و اقدامات ظاهری هدف اصلی و مقدس شهدا و جانبازان را که همانا تلاش برای سربلندی کشور و آسایش مردم است تحت شعاع قرار میدهد.

دکتر سالاری در ادامه اظهار داشت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اثبات کرده اند که برای مصالح عمومی از خودشان گذشت می کنند اما عده ای در روزهای سرنوشت ساز از خود هزینه نکرده اند اما خود را دلسوز و مدعی نشان میدهند.

نگاه واگرای استاندار جوان گیلان به شرایط موجود حول خانواده محترم شهدا بسیار جالب بود و در مرور خاطرات شهروندان مصداقی نزدیکدر همین روزهای اخیر دارد.
فرزندانی که به پدرانشان قول نگهداری و حمایت از یادگارانشان را داده بودیم
“حامد عبدالهی” شهردار منتخب رشت از همین تبار است.
تبار گذشت…
تبار فتوت…
تبار جوانمردی…

هنوز در اذهان همه ما جزییات اتفاقاتی با دستهانی شوم بر علیه این یادگار شایسته جنگ رقم خورد به وضوح و برجسته قابل بررسی است ولی گویی “حامد” همه چیز را فراموش کرده و چون همیشه مصلحت و منفعت شهر و شهروندان را بر خود مقدم دانسته و با تلاشی مضاعف بیش از گذشته در حال انجام وظیفه شورایی خود است
امری که امروز خیلی ها به عنوان وظیفه ذاتی خود فراموش کرده اند ولی انگار تا تبار جبهه و شهادت تا ابد “هستند بر آن عهد که بستند…”

نیاموختیم…

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=4662

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics