• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
4

اجرای ۲۵۰۰ برنامه در شهرستان رشت همزمان با چله انقلاب

  • کد خبر : 6275
  • 08 بهمن 1397 - 0:08
اجرای ۲۵۰۰ برنامه در شهرستان رشت همزمان با چله انقلاب
فرماندار شهرستان رشت گفت: همزمان با چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی 2500 عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری، عمرانی و اقتصادی در قالب 20 کمیته در شهرستان رشت اجرا می‌شود.

به گزارش گیلان شهر ، میرشمس مومنی‌زاده امروز در جلسه گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: حضور فعالالنه مردم و مسئولین در برنامه های پیروزی انقلاب اسلامی همواره بیانگر تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و همچنین نوعی تجدید بیعت با مقام معظم رهبری به عنوان ناخدای بزرگ انقلاب و نظام اسلامی است.

وی افزود: حضور فعالانه مردم و مسئولین در برنامه‌های سالگشت پیروزی انقلاب، به دنیا و قدرت‌های جهانی القا می‌کند که علی رغم مشکلات و فشارهای دشمنان و مخالفین مردم ما همچنان به اهداف و آرمان‌های انقلاب پایبند هستند و پای این اهداف و آرمان‌های ایستادگی می‌کنند.

فرماندار شهرستان رشت گفت: باید به گونه زمینه سازی شود تا علاوه بر مسئولین، مردم هم فعالانه در همه برنامه‌های چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی حضور فعالانه داشته باشند.

مومنی‌زاده تصریح کرد: همزمان با چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ۲۵۰۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری، عمرانی و اقتصادی در قالب ۲۰ کمیته در شهرستان رشت اجرا می‌شود که نسبت به سال‌های گذشته متمایز است.

وی رژه موتوری در ۱۲ بهمن را یکی از برنامه‌های محوری عنوان کرد و خواستار تمهیدات لازم ترافیکی شد و ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن مهم‌ترین برنامه دهه مبارک فجر است و انشاالله با حضور باشکوه مردم برگزار خواهد شد لذا باید زمینه لازم جهت حضور باشکوه و حماسی مردم را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی باید به گونه‌ای طراحی و اجرا شوند که برای عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان جذابیت داشته باشد، گفت: باتوجه به اینکه دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه مقارن است لذا برنامه‌های قرآنی و دیدار با خانواده شهدا هم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

مومنی‌زاده با بیان اینکه به برکت پیروزی انقلاب تعدادی از پروژه‌های عمرانی افتتاح می‌شود و در خدمت مردم قرار می‌گیرد، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه در پیاده راه فرهنگی رشت و همچنین اجرای برنامه توسط هیات رزمندگان رشت از دیگر برنامه‌هایی که در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فضاسازی محیط ادارت مناسب با ایام پیروزی انقلاب، بیان کرد: مطابق تاکید استاندار محترم از نصب بنر خیرمقدم برای مسئولین استانی هنگام افتتاح یا سرکشی پروژه های عمرانی صرف نظر شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=6275

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics