• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
3
معاون عملیات پلیس راهور گیلان خبر داد:

موتورسواران و عابران پیاده بیشترین آسیب‌دیدگان در تصادفات گیلان

  • کد خبر : 3397
  • 13 آذر 1397 - 13:55
موتورسواران و عابران پیاده بیشترین آسیب‌دیدگان در تصادفات گیلان

 معاون عملیات پلیس راهور گیلان گفت: عابران پیاده با ۴۶ درصد و موتورسواران با ۳۰ درصد بیشترین آمار تصادفات شش ماه نخست امسال در گیلان را تشکیل می دهند. گیلان شهر/ سرهنگ شهرام نوروزی  با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان گیلان، اظهار کرد: براساس گزارشات دریافتی، در بیشتر معابر شاهد ترافیک سفرهای درون شهری و نسبتا […]

 معاون عملیات پلیس راهور گیلان گفت: عابران پیاده با ۴۶ درصد و موتورسواران با ۳۰ درصد بیشترین آمار تصادفات شش ماه نخست امسال در گیلان را تشکیل می دهند.

گیلان شهر/ سرهنگ شهرام نوروزی  با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان گیلان، اظهار کرد: براساس گزارشات دریافتی، در بیشتر معابر شاهد ترافیک سفرهای درون شهری و نسبتا پرحجم هستیم.

وی با بیان اینکه در شهر رشت بلوار امام مسیر شمال به جنوب و بلوار شهید بهشتی حد فاصل فلکه گاز تا میدان مصلا، بلوار شهید مدرس، انصاری و افتخاری ترافیک نسبتا پرحچم تر از سایر نقاط شهر است، افزود: خوشبختانه محدودیت برای تردد وجود ندارد و رانندگان باید با صبر و حوصله بیشتر در این محورها تردد کنند.

معاون عملیات پلیس راهور گیلان با اشاره به وقوع ۱۳۸ فقره تصادف در شبانه روز گذشته در محورهای مختلف استان، گفت: از این تعداد ۱۰ فقره تصادف جرحی بوده که در این تصادفات ۱۱ شهروند گیلانی مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه شهر رشت با ۱۲۸ فقره تصادف به عنوان مرکز استان بیشترین تصادفات جرحی و تصادفی شبانه روز گذشته را داشته است، بیان کرد: در اثر این تصادفات ۶ نفر مجروح شده اند.

سرهنگ نوروزی در ادامه با اشاره به تصادفات شش ماه نخست سال جاری در استان گیلان، ادامه داد: بیش از ۳۰ درصد تصادفات مربوط به موتور سواران و ۴۶ درصد عابران پیاده هستند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=3397

برچسب ها

خبر های مرتبط

28اسفند
ورود ۲۲۰ هزار خودرو به گیلان/ آزادراه قزوین – رشت؛ پرترددترین محور ورودی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:

ورود ۲۲۰ هزار خودرو به گیلان/ آزادراه قزوین – رشت؛ پرترددترین محور ورودی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics