• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
2

عضو فراکسیون امید مجلس: رشت در بسیاری از حوزه‌ها دچار عقب‌ماندگی است

  • کد خبر : 3663
  • 22 آذر 1397 - 20:49
عضو فراکسیون امید مجلس: رشت در بسیاری از حوزه‌ها دچار عقب‌ماندگی است
نماینده مردم رشت و عضو فراکسیون امید مجلس گفت:‌ ‌شهرستان رشت با تمام توانمندی‌هایی که دارد در بسیاری از حوزه‌ها دچار عقب‌ماندگی است.

به گزارش گیلان شهر ،‌ محمدصادق حسنی جوریابی ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش کوچصفهان اظهار داشت: شهرستان رشت در بسیاری از شاخص‌ها نظیر آب شرب سالم و بهداشتی وضعیت مطلوبی ندارد و با تمام ظرفیت‌های موجودش دچار عقب ماندگی است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه شهرشتان رشت از آب سالم و بهداشتی بی‌بهره است عنوان کرد: ادارات کل آبفار و آبفای استان گیلان در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی عملکرد خوبی داشته‌اند اما با توجه به نیازمندی‌های شدید شهرستان رشت این اقدامات کافی نیست.

عضو فراکسیون امید مجلس بر لزوم ارتقاء جایگاه شهرستان رشت و بخش‌های تابعه آن در شاخص‌های مختلف تأکید کرد و ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که باید توسط دستگاه‌های ذیربط در شهرستان رشت مورد توجه قرار بگیرد ارتقاء جایگاه بخش کشاورزی است.

حسنی جوریابی عدم به نتیجه رسیدن آسفالت چند روستا در حوزه کوچصفهان را مورد انتقاد قرار داد و تصریح کرد: از دستگاه‌های ذیربط انتظار داریم در روند اجرای پروژه‌های راهسازی شهرستان رشت تعجیل کنند و با معطل گذاشتن طرح‌ها زمینه نارضایتی و دلخوری مردم را فراهم نکنند.

وی مدیریت صحیح منابع آب و جلوگیری از هدررفت این سرمایه ارزشمند را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: از شرکت آب منطقه‌ای گیلان،‌ دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش‌های شهرستان رشت انتظار داریم با کنترل دریچه‌های آبیاری از تلف شدن آب زراعی خودداری به‌عمل آورند.

نماینده مردم رشت در مجلس نحوه مدیریت منابع آب در حوزه شهرستان رشت را نامطلوب و غیرقابل قبول خواند و اظهار داشت: بسیاری از کارها و اقدامات نیاز به صرف هزینه‌ها و اعتبارات هنگفت ندارد بلکه می‌توان با اتخاذ یک شیوه درست در استفاده از منابع صرفه جویی کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی،‌ آب و منابع طبیعی مجلس به پروژه تصفیه‌خانه شهرستان سنگر که به روش BOT در حال انجام است نیز اشاره کرد و گفت:‌ این طرح ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما عملیات اجرایی خطوط انتقال آن به علل مختلفی با کندی بسیار زیادی در حال انجام است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=3663

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

17فروردین
شیوه استخدام معلمان تغییر کرد
پایگاه خبری گیلان شهر

شیوه استخدام معلمان تغییر کرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics