• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
4
استاندار گیلان در دیدار با اعضای جامعه هتلداران استان؛

ارائه بسته‌های متنوع گردشگری توسط هتلداران رونق کسب و کار را به دنبال دارد

  • کد خبر : 3550
  • 20 آذر 1397 - 10:59
ارائه بسته‌های متنوع گردشگری توسط هتلداران رونق کسب و کار را به دنبال دارد

استاندار گیلان بر ضرورت بازاریابی هتلداران متناسب با نیاز گردشگران تأکید کرد و گفت: ارائه بسته‌های متنوع گردشگری توسط هتلداران رونق کسب و کار را به دنبال دارد. گیلان شهر/ دکتر مصطفی سالاری در دیدار با اعضای جامعه هتلداران استان گیلان برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی با محوریت هتلداران را یکی از راهکارهای تبلیغی و جذب […]

استاندار گیلان بر ضرورت بازاریابی هتلداران متناسب با نیاز گردشگران تأکید کرد و گفت: ارائه بسته‌های متنوع گردشگری توسط هتلداران رونق کسب و کار را به دنبال دارد.

گیلان شهر/ دکتر مصطفی سالاری در دیدار با اعضای جامعه هتلداران استان گیلان برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی با محوریت هتلداران را یکی از راهکارهای تبلیغی و جذب بیشتر مسافر عنوان کرد و افزود: با افتتاح رسمی راه آهن قزوین-رشت شاهد افزایش ورود مسافران به گیلان خواهیم بود که یک فرصت برای ارائه‌کنندگان خدمات گردشگری است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه هتلداران می‌توانند با پیش‌بینی زنجیره‌های مختلف، محور ارائه خدمات گردشگری در استان باشند گفت: در صورت اعلام آمادگی هتلداران مبنی بر مشارکت در اجرای طرح‌های بوم‌گردی از سرمایه‌گذاری آنان حمایت و استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه حجم بالای ورود گردشگران به استان گیلان با بسیاری از استان‌ها قابل قیاس نیست اظهار داشت: هتل‌ها و مسافرکاشانه‌ها می‌توانند مکمل یکدیگر در ارائه خدمات مطلوب به گردشگران باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه گردشگران متناسب با وضعیت اقتصادی خود برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنند گفت: در مسیر ساماندهی مسافرکاشانه‌ها نیازمند ارائه طرح‌ها و شیوه‌های قابل اجرا هستیم.

وی به طرح مطالبات جامعه هتلداران درخصوص معافیت‌های مالیاتی و عوارض شهرداری اشاره کرد و گفت: از ظرفیت‌های ملی و استانی و بسته‌های تشویقی در جهت حمایت از هتلداران استفاده می‌کنیم.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=3550

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics