• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
5
اظهارات مهم #استاندار_کرمانشاه درباره رابطه سلبریتی‌ها و زلزله کرمانشاه

⛔️⛔️⛔️ نیکی کریمی پول‌های مردم را برای کدام زلزله‌زده‌ها خرج کرده است؟

  • کد خبر : 2694
  • 20 آبان 1397 - 23:36
⛔️⛔️⛔️ نیکی کریمی پول‌های مردم را برای کدام زلزله‌زده‌ها خرج کرده است؟

❇️گیلان شهر : بازوند #استاندار_کرمانشاه درباره پول‌های جمع‌آوری شده توسط علی دایی، صادق زیباکلام،‌ نرگس کلباسی و نیکی کریمی برای زلزله‌زدگان توضیحاتی ارائه داد. ✅ کل پولی که دوستان(سلبریتی‌ها) برای زلزله زدگان جمع آوری کرده‌اند حدود ۲۳ میلیارد تومان است که چیزی در حدود ۹۸ درصد در اختیار ۳ نفر از این دوستان یعنی علی […]

❇️گیلان شهر : بازوند #استاندار_کرمانشاه درباره پول‌های جمع‌آوری شده توسط علی دایی، صادق زیباکلام،‌ نرگس کلباسی و نیکی کریمی برای زلزله‌زدگان توضیحاتی ارائه داد.

✅ کل پولی که دوستان(سلبریتی‌ها) برای زلزله زدگان جمع آوری کرده‌اند حدود ۲۳ میلیارد تومان است که چیزی در حدود ۹۸ درصد در اختیار ۳ نفر از این دوستان یعنی علی دایی، نرگس کلباسی و صادق زیبا کلام است و انصافا این دوستان در کرمانشاه حضور دارند.

✅یک قراردادهایی را با بنیاد مسکن منعقد کردیم که بنیاد مسکن یک درصدی از کار را با پول انجام می‌دهد و این دوستان کسری های این موارد را جبران می‌کنند و برای ساخت و ساز کار انجام می‌دهند. این دوستان کاملا با بنیاد مسکن هماهنگ هستند و در حال انجام کار هستند. خانم کلباسی و آقای دایی بالای سرکار هستند و خودشان نظارت می‌کنند.
در این میان افرادی هم هستند که برای زلزله زدگان مبالغ قابل توجهی پول جمع آوری کردند، اما ما نه تنها تا به حال هیچ اطلاعی از عملکرد و فعالیت آنان نداریم بلکه اصلا لیستی از این افراد نیز در دست ما نیست. به طور مثال هیچ اطلاعی درباره عملکرد خانم نیکی کریمی و پول‌هایی که جمع کردند، نداریم.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics