• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
8
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد:

حضور ۳۹۸ ناشر در چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب در گیلان

  • کد خبر : 2876
  • 26 آبان 1397 - 13:03
حضور ۳۹۸ ناشر در چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب در گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان از حضور ۳۹۸ ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه خبر داد. گیلان شهر/ فیروز فاضلی صبح شنبه در مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه کتاب با اشاره به اینکه از سال ۷۱ نمایشگاه استانی کتاب برگزاری شده است، اظهارکرد: بعداز […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان از حضور ۳۹۸ ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه خبر داد.

گیلان شهر/ فیروز فاضلی صبح شنبه در مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه کتاب با اشاره به اینکه از سال ۷۱ نمایشگاه استانی کتاب برگزاری شده است، اظهارکرد: بعداز حدود ۲۶ سال از این واقعه امروز چهاردهمین دوره استانی نمایشگاه کتاب در استان گیلان افتتاح می شود.

فاضلی با بیان اینکه جامعه ای پویا است که در آن نقد و نقادی پویا باشد، افزود: وجود نقد و انتقادات سبب ارتقای اجرای برنامه های فرهنگی می شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حمایت مسئولان استانی و فرهنگی در استان برگزار شده است، گفت: در این نمایشگاه ۲۰۴ غرفه برپا و برای حضور ناشران در این نمایشگاه نیز جلسات متعدد برگزار شده است.

فاضلی ادامه داد: در این نمایشگاه ۳۹۸ ناشر از سراسر کشور حضور دارند که از این تعداد ۱۵۲ ناشر دارای نمایندگی، ۳۴ ناشر از استان گیلان و ۲۵ ناشر از ناشران متمرکز هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه کتابفروشی های این استان در شور دارای رتبه هستند، بیان کرد: ۱۶ کتابفروشی نیز در این نمایشگاه کتاب حضور دارند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2876

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics