غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی در این مراسم با تاکید بر اینکه بنده وکیل مردم هستم، گفت: زمانی که موکل به وکیلش رجوع می‌کند از مشکلات، کمی و کاستی ها صحبت می کند، به همین منظور از همه خواستم که در برنامه هایی که برگزار می‌کنیم، تعریف و تمجید را کنار بگذارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم باید به بیان مسائل و مشکلاتشان بپردازند، افزود: انتظار دارم در چنین برنامه های مردم انتقادات و مشکلات را عنوان کنند، زیرا گفتن مشکلات به بنده در خدمت رسانی کمک شایانی خواهد کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه در یک تحریم ظالمانه و ناجوانمردانه هستیم، تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است و تنها رئیس جمهوری است که به صراحت گفته است به دنبال تحت فشار قرار دادن مردم هستم و همیشه در گفته‌های خود از واژه‌های سختگیرانه و بیرحمانه در مورد تحریم‌ها استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه شش ماه است سفارت سوئیس از ما سفارش دارویی نمی‌گیرد، افزود: برای تامین داروهای اساسی بیماران دچار مشکل هستیم و همچنین این داروها را به دلایلی در کشور نیز نمی‌توانیم تولید کنیم.

نائیب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی با بیان اینکه تا کنون هیچ کشوری مثل ایران چنین تحریم سختی را ندیده است، عنوان کرد: کاخ سفید هرگز فکر نمی‌کرد که ایران بتواند با چنین تحریمی‌هایی ماه‌های دی، اردیبهشت و آبان را پشت سر بگذارد.

جعفرزاده ایمن آبادی دامه داد: به لطف خدا، تدابیر رهبری و عملکرد دولت و همدلی مردم تحریم‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه نقش مسئولان در شرایط تحریم بسیار مهم است، گفت: نقش ما مسئولان همدلی و وفاق است، هیچ فکری غیر از حل مشکلات مردم نباید داشته باشیم.

مسئولین امنیتی نسبت به فضای مجازی بی تفاوت نباشند/ با راه اندازی کانال با آبروی مردم بازی می‌کنند

وی در بخش دیگری از اظهارات خود در مورد انتصابات گفت: تا قبل از انتصاب مسئولان مانند استاندار هرکسی نظری دارد اما پس از منصوب شدن باید همراه با استاندار شد.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: در مورد شهردار هم همینطور است، هر نظری را شورا در مورد انتخاب شهردار گرفتند باید احترام گذاشت و به شهردار منتخب کمک کنیم.

وی ادامه داد: چرا برخی ها بر طبل تفرقه می‌کوبند؟ چرا برخی به دنبال ایجاد مشکل هستند آن هم زمانی که مردم دارای مشکلات زیاد هستند! باید تمام اختلافات را کنار بگذاریم و فقط به حل مشکل مردم بپردازیم.

نماینده شهرستان رشت با اشاره به اینکه فضای مجازی بسیار خوب است، گفت: این فضا هم نکات مثبت و هم منفی دارد.

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه فضای مجازی انکار ناپذیر است، اظهار کرد: از مسئولین امنیتی استان می‌خواهم که نظارت بیشتری در حوزه فضای مجازی داشته باشند و نسبت به آن بی تفاوت نباشند.

وی با بیان اینکه هیچ استانی در مورد فضای مجازی به مانند گیلان نیست، گفت: دو نوجوان درگوشه ای از استان کانالی راه اندازی و با آبرو و حیثت مردم بازی می‌کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: با ایجاد کانالهای بدون مجوز، آبرو و حیثیت مسئولین را بر باد می‌دهند و با این کار کسی جرات نمی‌کند به گیلان بیاید.

نباید رشوه خواری در ادارات را لاپوشانی کرد/وضع محیط زیست استان بسیار خراب است

به گزارش گیلان شهر جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه باید از بخش خصوصی حمایت کنیم، افزود: باید از سرمایه‌گذار حمایت کنیم.

وی ادامه داد: مرکز پژوهشهای مجلس گزارشی را تهیه کرده است که در آن نکات منفی در مورد استان بیان شده و در این گزارش بیشترین مورد اخذ رشوه در دستگاه‌های اجرای گیلان بوده است.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: اگر این گزارش خلاف واقعیت است باید در جهت روشن شدن آن پیگیری شود و اگر درست است، ریشه یابی شود زیرا نباید این مسئله را لاپوشانی کرد.

وی با بیان اینکه مبنای سرمایه گذاری همین شاخص‌ها و گزارشها است، افزود: گیلان از نظر امنیت سرمایه گذاری رتبه ۲۵ در کشور را دارد که رتبه خوبی نیست.

نائب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی با اشاره به بیانات رهبری در مورد تکریم ارباب رجوع، تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع در استان وجود ندارد، نباید با مردم بد رفتاری شود و ادارات باید برنامه برای تکریم ارباب رجوع داشته باشد.

وی در مورد محیط زیست گفت: وضع محیط زیست استان بسیار خراب است، بسیاری از مرگ و میرها ناشی از سرطان است که این بیماری بیشتر منشا آن همین محیط زیست است و متاسفانه هنوز وضعیت دفن زباله های ما نامناسب است.

سپیدرود و داماش دو چشم ما هستند

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه استاندار گیلان بسیار خوب و جوان است، گفت: استاندار باید برای بخشهای شهرستان رشت برنامه داشته باشد و خود و تیمشان در این بخشها حضور پیدا کنند، زیرا بخشهای شهرستان رشت، مانند، سنگر و خمام که دارای ۷۰ هزار جمعیت هستند، مشکلات زیادی دارند.

وی در مورد دو تیم سپیدرود و داماش نیز اظهار کرد: این دو تیم دو چشم ما هستند و نهایت کمک خود را به این دو تیم خواهم کرد، زیرا ۲۰ هزار جوان از این تیم ها حمایت می‌کنند و باید اقدامات ویژه ای صورت گیرد.

افتخار می‌کنم که بچه رشت هستم

نماینده مردم شهرستان رشت در مورد ارتقا معیشت فرهنگیان و کارمندان گفت: مدیران در دستگاه‌ها باید طوری حقوق را پرداخت کنند که اول حقوق‌های کارگران و کارمندان پرداخت شود. متاسفانه پیامکهایی دریافت می‌کنم که در آن گلایه از عدم پرداخت حقوق به مدت ۴ ماه است که این بسیار ناراحت کننده است.

وی در مورد بانکها نیز اظهار کرد: مردم در بانکها سرگردان هستند، بانکها شرایط و ضوابط سختی را جلوی پای مردم می‌گذارد که ادامه چنین روندی مردم را عاصی خواهد کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی در مورد مالیات یادآور شد: اخذ مالیات از بازاریان باید به سمت کسانی برود که دارای فرار مالیاتی هستند.

این نماینده تصریح کرد: در مجلس مدافع حقوق مردم هستیم و ادبیات ما ادبیات تنش‌زایی نیست، زیرا مردم دوست ندارد که مسئولان باهم در جنگ و جدال باشند.

وی اذعان کرد: از روز اول که وارد این عرصه شدم پیش بینی این را می‌کردم که حرفهای خلاف واقع در مورد بنده گفته شود البته نه به این شدتی که اکنون است.

نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته کار اقتصادی هرگز انجام نداده است، گفت: بالا بردن پرچم گیلان و رشت از برنامه من است و افتخار می‌کنم که بچه رشت هستم.

وی افزود: من سر سفره رشت بزرگ شدم و همیشه خدمتگذار مردم خواهم ماند. هرچه بیشتر مرا سایت‌های معاند تخریب کنند، انگیزه بیشتری برای خدمتگزاری به مردم پیدا خواهم کرد.