• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
4

نگاهی به سوابق ۴ استاندار جدید دولت دوازدهم+ تصاویر

  • کد خبر : 2781
  • 23 آبان 1397 - 12:21
نگاهی به سوابق ۴ استاندار جدید دولت دوازدهم+ تصاویر
در این گزارش سوابق چهار استاندار جدید کابینه دوازدهم را می‌خوانید.

به گزارش  گیلان شهر هیئت وزیران  روز گذشته به ۴ استاندار کابینه دوازدهم رأی اعتماد دادند. بر این اساس محمدمهدی شهریاری به عنوان استاندار آذربایجان غربی، بهمن مرادنیا به عنوان استاندار کردستان، سید مناف هاشمی به عنوان استاندار گلستان، سید علی آقازاده به عنوان استاندار مرکزی انتخاب شدند.

 

در ادامه مهم‌ترین سوابق این استانداران را می‌خوانید:

محمد مهدی شهریاری؛ استاندار جدید آذربایجان غربی

نگاهی به سوابق چهار استاندار جدید دولت دوازدهم+ تصاویر

محمد مهدی شهریاری در سال ۱۳۴۳ در شهر مانه و سملقان متولد شد. شهریاری در سال ۱۳۶۰ در حالی که یک دانش آموز دبیرستانی بود عازم جبهه های نبرد علیه دشمن متجاوز شد.

برادر وی در سال ۱۳۶۳ در منظقه کامیاران به شهادت رسید. شهریاری در سال ۱۳۶۵ در اثر استفاده دشمن بعثی از سلاح شیمیایی در منطقه شلمچه تحت تاثیر این مواد قرار گرفته و به درج جانبازی نائل آمد.

وی در سال ۱۳۷۳ به عنوان کارشناس در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه مشغول به‌کار شد. شهریاری در سال ۱۳۸۶ کاندیدای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی شد و  به عنوان نماینده بجنورد به مجلس راه یافت.

در سال ۱۳۹۰ و پس از اتمام دوران نمایندگی مجددا کاندیدا نشد و پس از اتمام دوره به وزارت امور خارجه بازگشت. وی از سال ۱۳۹۳ به عنوان سرکنسول وزارت امور خارجه در فرانکفورت آلمان مشغول به‌کار است.

بهمن مرادنیا استاندار جدید کردستان

نگاهی به سوابق چهار استاندار جدید دولت دوازدهم+ تصاویر

بهمن مرادنیا متولد ۱۳۴۴در شهرستان بیجار است، وی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی و همچنین نماینده دوره هشتم مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی بوده است.

سیدمناف هاشمی استاندار جدید گلستان

نگاهی به سوابق چهار استاندار جدید دولت دوازدهم+ تصاویر

سید مناف هاشمی متولد سال ۱۳۴۶ در ملرد هزارجریب نکا است. وی تحصیلات خود را در مقطع فوق لیسانس در انستیتوی کارولینسکا سوئد در رشتهٔ شهرسازی به پایان رساند. هاشمی دارای دکتری تخصصی (PHD) در رشته برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است.

وی پیش از این معاونت توسعه و پشتیبانی و جانشینی وزارت ورزش و جوانان را برعهده داشت؛ هاشمی در دوران مدیریت محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران مسئولیت‌هایی مانند معاونت برنامه‌ریزی و توسعهٔ شهری، قائم مقام معاونت خدمات شهری، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد را بر عهده داشته است؛ و با روی کار آمدن حسن روحانی به معاونت وزارت ورزش و جوانان منصوب شد و پس از استعفای محمود گودرزی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد.

وی در دولت اصلاحات مدیرکل دفتر برنامه و بودجهٔ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بود.

سوابقی همچون عضو شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهردار تهران(۱۳۹۲–۱۳۸۹)، قائم مقام معاونت خدمات شهری (۱۳۸۸و ۱۳۸۹)،  مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سال‌های ۸۱ تا ۸۲، رئیس هیئت مدیره مؤسسه دفاتر خدمات الکترونیکی شهرداری تهران، شهردار تنکابن در سالهای ۷۶ تا ۸۱، نماینده وزیرکشور و شهردار تهران در تدوین قانون تجمیع عوارض (۸۱ تا ۸۴) و مالیات بر ارزش افزوده، رئیس هیئت مدیره شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، عضو و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان مدیریت پسماند، رئیس کمیته راهبری دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران، عضو هیئت مدیره شرکت مجتمع ایستگاهی مترو، متولی و پیشنهاد دهنده لایحه اصلاح منابع مالی پایدار با کمک شهرداریهای کلان‌شهرهای کشور (سال ۸۲) و… در کارنامه وی دیده می‌شود.

سیدعلی آقازاده استاندار جدید استان مرکزی

نگاهی به سوابق چهار استاندار جدید دولت دوازدهم+ تصاویر

سیدعلی آقازاده دارای مدرک تحصیلی کارشناس جغرافیا از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه خوارزمی است. وی بخشداری بهمئی کهگیلویه و بویر احمد در سال ۱۳۶۱، بخشداری کلاردشت مازنداران در سال ۱۳۶۲ و همچنین کارشناس اداره کل ارزشیابی وزارت کشور در سال ۱۳۶۳ را برعهده داشته است.

فرماندار شهرستان دلیجان در سال ۷۷ – ۱۳۷۶ از دیگر سمت‌های استاندار جدید استاندار مرکزی است. مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در اسفند ۱۳۹۲ از دیگر سمت‌های آقازاده بوده است همچنین وی در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.

رئیس اداره در معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور در سال ۸۱ – ۱۳۷۷ از دیگر سمت‌های اجرایی آقازاده بوده این در حالی است که وی در سال ۸۵ – ۱۳۸۱ فرماندار شهرستان بندر انزلی، در سال ۸۷- ۱۳۸۵ فرماندار شهرستان شازند و در سال ۸۸- ۱۳۸۷ معاون خدمات شهری شهرداری کرج و نیز در سال ۹۲- ۱۳۸۸ شهردار کرج بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics