• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
10

از اولین استاندار زن بعد از انقلاب در دولت حسن روحانی رونمایی می‌شود؟

  • کد خبر : 2550
  • 13 آبان 1397 - 19:59
از اولین استاندار زن بعد از انقلاب در دولت حسن روحانی رونمایی می‌شود؟

گیلان شهر :برخی اخبار موثق از احتمال انتخاب یک استاندار زن در دولت دوازدهم دارد. اتفاقی که اگر رخ دهد از اولین استاندار زن بعد از انقلاب توسط حسن روحانی رونمایی خواهد شد. اما این زن چه کسی است و چقدر شانس انتخاب به عنوان اولین استاندار زن تاریخ انقلاب را دارد؟ ❇️ژاله فرامرزیان که […]

گیلان شهر :برخی اخبار موثق از احتمال انتخاب یک استاندار زن در دولت دوازدهم دارد. اتفاقی که اگر رخ دهد از اولین استاندار زن بعد از انقلاب توسط حسن روحانی رونمایی خواهد شد.

اما این زن چه کسی است و چقدر شانس انتخاب به عنوان اولین استاندار زن تاریخ انقلاب را دارد؟

❇️ژاله فرامرزیان که هم‌اکنون در سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان را برعهده دارد، زنی است که به طور جدی درباره استاندار شدن با او صحبت شده است و به نظر می‌رسد که او هم موافقت خود را با این موضوع اعلام کرده است.

❇️ نکته مهمی که البته این گمانه‌زنی را به واقعیت نزدیک می‌کند اینکه فرامرزیان از جمله نیروهای وزارت کشور است که در یک دوره سابقه مدیرکلی همین وزارتخانه را در دولت یازدهم داشته است و سابقا از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر فعلی کشور این حکم را گرفته است.

⛔️ «ژاله فرامرزیان» دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی با گرایش تحول اداری است و پیش از این به مدت و سه سال و نیم در سمت مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش های وزارت کشور خدمت کرده است. او همچنین سابقه خدمت در معاونت زنان ریاست جمهوری را هم داشته است
✅ نکته جالب اینکه پیش از ژاله فرامرزیان، سیدمناف هاشمی و علی آقازاده معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان را برعهده داشتند که هر دوی آنها به ترتیب به عنوان استاندار گلستان و مرکزی انتخاب شدند. حال باید دید فرامرزیان هم جا پای جای مدیران قبل‌تر از خود خواهد گذاشت؟ بررسی‌ها حکایت از احتمال استانداری فرامرزیان در یکی از استان‌های شمالی کشور دارد.

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics