• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
2
حامد عبدالهی، رئیس شورای اسلامی استان گیلان:

عملکرد مثبت شهرداران در گرو جذب مشارکت مردم است

  • کد خبر : 95
  • 19 شهریور 1397 - 11:01
عملکرد مثبت شهرداران در گرو جذب مشارکت مردم است

به گزارش گیلان شهر، حامد عبدالهی ؛ ارتقای سطح دانش و آگاهی شهرداران با هدف ارتقای کارآیی ، اثربخشی و چابک سازی سازمانی رمز موفقیت در مسیر توسعه ی شهری اعلام کرد و بیان داشت: درایت مبتنی بر نگرش نوین در مدیریت شهری، سبب حل مسائل شهری و افزایش راندمان مدیران و کارکنان شهرداری می […]

به گزارش گیلان شهر، حامد عبدالهی ؛ ارتقای سطح دانش و آگاهی شهرداران با هدف ارتقای کارآیی ، اثربخشی و چابک سازی سازمانی رمز موفقیت در مسیر توسعه ی شهری اعلام کرد و بیان داشت: درایت مبتنی بر نگرش نوین در مدیریت شهری، سبب حل مسائل شهری و افزایش راندمان مدیران و کارکنان شهرداری می گردد و بدین ترتیب زمینه ی خدمات دهی بهتر و مطلوب تر به مردم فراهم می گردد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، خاطرنشان کرد: شهردار هوشمند و مطلع در زمینه مسایل و مشکلات شهری قادر است که عوامل مختلف و تاثیرگذار را برای مشارکت در توسعه و آبادانی شهر جذب کند، بنابراین شهروندان بزرگترین و ارزشمندترین گروه هدف در جامعه برای شهرداران هستند، لذا شهرداری زمانی عملکردی مثبت خواهد داشت که قادر به جذب مشارکت و همراهی مردم در همه عرصه های امور شهری باشد. در واقع توسعه پایدار در حوزه مدیریت شهری بدون مشارکت داوطلبانه ی شهروندان بی معناست.
وی افزود: با توجه به شرایط خاص بعضی از شهرها، بومی بودن شهردار می تواند نقش پررنگی در درک مشکلات شهری و معضلات شهروندان ایفا کند، البته انتخاب شهردار از سوی شوراها باید به گونه ای باشد که مردم به لحاظ ماندگاری شهردار برای یک پروسه زمانی تقریبا طولانی در راستای حل مسائل و مشکلات شهری اطمینان خاطر داشته باشند.
حامد عبدالهی تصریح کرد: هرگاه مردم به این باور برسند که مشارکت و همراهی آنان در برنامه های توسعه ای اثرگذار است، با تمام وجود تلاش و کوشش خود را در توسعه همه جانبه شهر از جمله زیبایی، پاکیزگی و بهداشت شهر به کار می گیرند و با مدیریت شهری اثربخش همراه و همدل خواهند بود. وی در پایان اشاره نمود شهرداران موفق باید تصمیمات خود را در همه امور، با نیاز های شهروندان منطبق نمایند و به پیوست های فرهنگی در کلیه پروژه های عمرانی نگاه ویژه ای داشته باشند

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=95

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics