• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
7
فرماندار رشت:

توسعه فرهنگی بدون توجه به کتابخانه‌های عمومی ممکن نیست

  • کد خبر : 1353
  • 08 مهر 1397 - 20:04
توسعه فرهنگی بدون توجه به کتابخانه‌های عمومی ممکن نیست

به گزارش گیلان شهر ، پریسا کرمی در این دیدار با تبریک انتصاب میرشمس مومنی‌زاده به‌عنوان فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی رشت با اشاره به تجربه پربار وی در حوزه کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های مختلف استان، این انتخاب را پشتوانه خوبی برای مجموعه کتابخانه‌های عمومی عنوان کرد. سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به […]

به گزارش گیلان شهر ، پریسا کرمی در این دیدار با تبریک انتصاب میرشمس مومنی‌زاده به‌عنوان فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی رشت با اشاره به تجربه پربار وی در حوزه کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های مختلف استان، این انتخاب را پشتوانه خوبی برای مجموعه کتابخانه‌های عمومی عنوان کرد.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به روند صعودی و رشد شاخص‌های مطالعه کتابخانه‌های شهرستان رشت سال‌های اخیر اظهار امیدواری کرد مشکلات موجود در این حوزه با حمایت فرماندار شهرستان رشت و کمک دیگر مسئولین مرتفع شود.

فرماندار شهرستان رشت نیز در این دیدار با بیان اینکه بازخورد فعالیت‌های فرهنگی در جامعه زمان‌بر است و کار فرهنگی باید مستمر باشد، خاطرنشان کرد: حمایت از امر کتابخوانی وظیفه مهم همه مسئولان است و توسعه فرهنگی بدون توجه به کتابخانه‌های عمومی ممکن نیست.

میرشمس مومنی‌زاده با بیان اینکه در حوزه کتابخوانی در شهرستان رشت مشکل عمده‌ای جز کمبود فضای مطالعه وجود ندارد، گفت: از همه ظرفیت‌های موجود برای رشد و توسعه کتابخانه‌ها بهره خواهیم برد.

گفتنی است، در این نشست مقرر شد، جلسه ویژه‌ای برای بررسی بیشتر موضوعات مربوط به کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت برگزار شد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics