• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9621
5
مدیر کل آموزش و پرورش گیلان:

ساخت ۲۵۱ مدرسه خیرساز در گیلان

  • کد خبر : 47
  • 18 شهریور 1397 - 22:24
ساخت ۲۵۱ مدرسه خیرساز در گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۲۵۱ مدرسه توسط خیرین در گیلان ساخته شده است .  به گزارش گیلان شهر، نادر جهان آرای در حاشیه همایش مدیران مدارس خیر ساز گیلان که در سالن همایش‌های دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد ، با بیان اینکه ۲۵۱ مدرسه توسط خیرین در گیلان ساخته شده است، خاطرنشان کرد: […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۲۵۱ مدرسه توسط خیرین در گیلان ساخته شده است . 

به گزارش گیلان شهر، نادر جهان آرای در حاشیه همایش مدیران مدارس خیر ساز گیلان که در سالن همایش‌های دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد ، با بیان اینکه ۲۵۱ مدرسه توسط خیرین در گیلان ساخته شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به زحماتی که مدیران مدارس خیر ساز و مجمع خیرین مدرسه‌ساز جهت ساخت این مدارس کشیدند قطعا خواستار این هستند که این مدارس خدمات آموزشی موثری ارائه کنند .

وی با تاکید بر اینکه مجمع خیرین مدرسه‌ساز علاقمند بودند در راستای حفظ و حراست جدی فضاهای آموزشی خیر ساز نشستی برگزار کنند، افزود: این مدارس برای خیرین و مجمع از اهمیت بالایی برخوردار است و هدف از برگزاری این نشست تاکید بر حفظ و نگهداری و پویا بودن این مدارس بود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه مدیران ۲۵۱ مدرسه خیر ساز ۲۷ منطقه آموزشی استان در این نشست دعوت شدند، تصریح کرد: فرد خیر زمانی که پویایی مدرسه خیر ساز را در راستای ارائه خدمات آموزشی را مشاهده می کند نسبت به عملکرد خود خوشبین می شود .

وی خاطر نشان کرد: با توجه به فرا رسیدن مهر ماه و آغاز فعالیت مدارس در راستای حفظ و حراست این مدارس به جهت اهمییت موضوع مشاورین و فعالین حوزه آموزشی از این مدارس بازدید خواهند کرد .

جهان آرای در پایان تاکید کرد: انتظار می رود در سطح گیلان شاهد مشارکت قوی تر خیرین باشیم و در جوار مدارس خیر ساز فضاهای آموزشی، ورزشی نیز با کمک این عزیزان احداث شوند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=47

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics