• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9615
2
رئیس شورای شهرستان رشت؛

گیلان یک استان کشاورزی است اما وزیر نیرو تاکنون به گیلان سفر نکرده است

  • کد خبر : 36951
  • 20 خرداد 1402 - 15:25
گیلان یک استان کشاورزی است اما وزیر نیرو تاکنون به گیلان سفر نکرده است
عزیزی گفت: جا داشت وزیر محترم نیرو با تبعیت از سیره ریاست محترم جمهوری به استان گیلان سفر می کردند و از نزدیک پیگیر مشکلات استان باشند اما تاکنون ایشان به گیلان سفر نکرده اند.

گیلان شهر/، هجدهمین جلسه ماهیانه شورای اسلامی شهرستان رشت با حضور اکثریت اعضای شورای شهرستان رشت با محوریت مطالبه‌گری و تبادل نظر پیرامون موضوع زراعی کشاورزی ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این جلسه صالح محمدی مدیر کل جهاد کشاورزی استان، خانم وطن خواه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان، رشت، مهندس میرزایی معاون و عضو هیات مدیره شرکت آب منطقه‌ای استان و مهندس خیرخواه مدیر منابع آب منطقه مرکزی گیلان حضور داشتند.

مجید عزیزی رئیس شورای شهرستان رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، پیرامون محور جلسه از جمله مشکلات مربوط به آب زراعی و اهمیت لایروبی‌ انهار در زمان خود و قبل از شروع فصل کاشت اظهار کرد: با توجه به اینکه استان گیلان یکی از استانهای محوری در کشاورزی و نهاده‌های دامی است جا داشت وزیر محترم نیرو با تبعیت از سیره ریاست محترم جمهوری به استان گیلان سفر می کردند و از نزدیک پیگیر مشکلات استان باشند اما تاکنون ایشان به گیلان سفر نکرده اند.

وی با بیان اینکه بسیاری از زیر ساختهای برق شهرستان رشت بخصوص در بخش‌ها فرسوده است، یادآور شد: در کنار مشکلات مربوط به آب زراعی مشکلات برق استان نیاز به اهتمام ویژه دارد.

عزیزی در ادامه با اشاره به انباشت برنج محصول سال قبل کشاورزان در انبارها به دلیل‌عدم فروش و بازار مناسب، گفت: همین عامل سبب بی‌انگیزگی کشاورزان شده و همچنین‌ عدم توجیه اقتصادی کاشت برنج با توجه به مشکلات موجود باعث بی‌انگیزگی می‌شود

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=36951

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

17فروردین
شیوه استخدام معلمان تغییر کرد
پایگاه خبری گیلان شهر

شیوه استخدام معلمان تغییر کرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics