• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
0
برگزاری جلسه کمیته ویژه پسماند‌ شهرداری به ریاست شهردار رشت:

تاکید بر تکمیل خطوط جدید پردازش کود آلی | انتقاد از عدم تعیین تکلیف زباله سوز رشت

  • کد خبر : 36830
  • 17 خرداد 1402 - 0:46
تاکید بر تکمیل خطوط جدید پردازش کود آلی | انتقاد از عدم تعیین تکلیف زباله سوز رشت
رحیم شوقی شهردار رشت در جلسه کمیته ویژه پسماند‌ شهرداری بر تکمیل هر چه سریعتر خطوط جدید پردازش زباله کود آلی و تسریع در عملیات ساماندهی بهسازی لندفیل‌ و تفکیک زباله از مبدأ تاکید کرد و گفت: هیچگونه کوتاهی در این مسیر پذیرفتنی نیست.
گیلان شهر: جلسه کمیته ویژه پسماند شهرداری رشت امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت و با حضور محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت، سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا، معاون خدمات شهر، مدیرعامل سازمان پسماند، مشاور و ناظر طرح‌های پسماند شهرداری برگزار شد.

رحیم شوقی شهردار رشت در این جلسه با تاکید بر لزوم تکمیل هر چه سریعتر دو خط جدید تفکیک زباله شرکت کود آلی لاکان عنوان کرد: استانداری گیلان و دستگاه قضایی به جد پیگیر مباحث لندفیل سراوان و کارخانه کود آلی هستند و شهرداری رشت هم هر چه در توان دارد به کار گرفته تا مشکلات موجود برای ساماندهی زباله و پسماند برطرف شود.

شوقی اضافه کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم تا هر زباله‌ای که از سطح شهر رشت جمع‌آوری می‌شود در خطوط پردازش کود آلی تعیین تکلیف شود که این مستلزم فعالیت مستمر و افزایش ظرفیت هر چهار خط پردازش است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به اهداف اشاره شده طی ماه‌های آینده و طبق یک جدول زمانبندی مشخص باید نسبت به تعیین تکلیف و افزایش راندمان خطوط شرکت کودآلی به صورت همه جانبه اقدام شود

شهردار رشت خطاب به معاون حمل و نقل و امور زیربنایی و معاون خدمات شهر، مدیرعامل شرکت کودآلی و مدیرعامل پسماند سرعت بخشی به عملیات ساماندهی بهسازی لندفیل، افزایش ظرفیت پردازش کودآلی و تفکیک زباله از مبدا را خواستار شد و گفت: با توجه به حساسیت موجود و اهمیت پروژه‌های مدیریت پسماند هیچ گونه کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

شوقی با بیان اینکه موضوع زباله سوز سراوان تعیین تکلیف نشده باقی مانده است از این وضعیت انتقاد کرد و گفت: رایزنی‌های لازم را با نمایندگان مجلس برای پیگیری و اخذ تسهیلات ملی انجام داده‌ایم و انتظار دارم در این خصوص نیز هر کدام از حوزه‌های مرتبط شهرداری به ویژه معاونت عمرانی روند کارها را به سرعت پیش ببرند.

در این جلسه همچنین هر کدام از مدیران و مسئولان پروژه‌های کود آلی و لندفیل سراوان توضیحاتی در مورد پیشرفت فیزیکی ساخت خطوط جدید پردازش زباله، ساخت ابنیه فنی و فرآیند دیواره‌گذاری لندفیل ارائه دادند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=36830

برچسب ها

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics