گیلان شهر/به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (۱۳ دی‌) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای با استناد به ماده (۱۶) آیین‌نامه داخلی مجلس با یادآوری اینکه قرار بود دو هفته پیش سوال من در دستور کار مجلس قرار گیرد، ادامه داد: دو سوال از وزیر صمت داشتم که بیش از ۸ ماه است که اعلام وصول شده و آیین‌نامه در این خصوص اجرایی نشده است و هیأت رئیسه هرگونه خواستند عمل کردند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: این روزها شاهد هستیم که موافق و مخالف صحبت کردند و پیش از رأی‌گیری آقای دکتر قالیباف در بحث ورود می‌کند. قانون آیین‌نامه می‌گوید آقای قالیباف حق ورود ندارد و اگر می‌خواهد موافق یا مخالف صحبت کند باید از نمایندگان موافق و مخالف وقت بگیرد بنابراین این روش اداره جلسه به هیچ وجه صحیح نیست.

موسوی لارگانی با یادآوری اینکه ۴ دوره  در مجلس حضور دارم و هیچ‌گاه روسای سابق مجلس در مباحث ورود نکرده‌اند، ادامه داد: اینگونه ورود کردن به بحث‌ها درست نیست و باید در هیأت رئیسه مجلس مطرح شود. همچنین هیأت رئیسه پاسخ دهد چرا سه‌شنبه های نظارتی مجلس محقق نمی‌شود و سوالات در دستور کار قرار نمی‌گیرد.