• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
2
جمهوری اسلامی شعار «زن، زندگی، آزادی» را در عمل اجرا کرده است

یک نماینده خطاب به مسئولان اقلیم کردستان: بی‌چشم و رو‌تر از شما در این عالم نیست

  • کد خبر : 34794
  • 09 آذر 1401 - 13:59
یک نماینده خطاب به مسئولان اقلیم کردستان: بی‌چشم و رو‌تر از شما در این عالم نیست
ابوترابی خطاب به «خاندان بارزانی و مسئولان اقلیم کردستان» گفت: بی چشم و رو تر از شما در این عالم نیست. شما پست، مقام و جانتان را مدیون حاج قاسم و جمهوری اسلامی هستید اما الان پناهگاه مخالفان و تجزیه‌طلبان ایران شده‌اید.

گیلان شهر :ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در نطق میان‌دستور خود در جلسه امروز مجلس، گفت که امروز شعار برخی شده «زن، زندگی، آزادی» است اما این جمهوری‌ اسلامی است که این شعار را در عمل اجرا کرده است.

گیلان شهر /به گزارش «اعتماد آنلاین» عضو کمیسیون امور داخلی مجلس در ادامه داد: درباره «زن» باید گفت که قبل از انقلاب ۵۴ درصد زنان سواد داشتند و الان ۸۷ درصد. در حال حاضر ۵۲ درصد دانشجویان را دختران تشکیل می‌دهند.

او ادامه داد: اولین کشور به لحاظ سرعت سوادآموزی دختران، جمهوری اسلامی ایران بوده است.

ابوترابی درباره «زندگی»‌ نیز گفت: طبق آمار بین‌المللی امید به زندگی میان ایرانیان که پیش از انقلاب ۵۴ سال بود ولی الان هم‌تراز با کشورهای پیشرفته دنیا شده و به ۷۶ سال رسیده است که این نشاندهنده دسترسی مردم به درمان، آب آشامیدنی سالم و تغذیه مناسب است.

او درباره «آزادی» نیز گفت که آزادی به معنای واقعی در جمهوری اسلامی انجام شده است. او با اشاره به رفراندوم ۱۲ فروردین سال ۵۸ گفت: در این رفراندوم بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی بله گفتند. ۱۰ سال بعد در سال ۶۸، مردم رای مجدد به قانون اساسی دادند و به طور میانگین هر سال یک انتخابات برگزار شد.

نماینده نجف‌آباد در مجلس پاسخگویی مسئولین تراز اول و انتقاد از مسئولین را نشان دیگری از اجرای آزادی در جمهوری اسلامی خواند و گفت: این امر در کمتر جای دنیا وجود دارد.

او ادامه داد: مستند این حرف من، انتقاد و بیان کاملا آزاد دانشجویان در دیدار با مقام معظم رهبری است. او ادامه داد: کجای دنیا دانشجویان حداقل سالی یک بار بدون لکنت زبانی با رهبران و روسای جمهوری صحبت می‌کنند؟ اگر حرف من را قبول ندارید در اینترنت جستجو کنید و جلسه دانشجویان با رهبر انقلاب را ببینید و با سایر جلسات مشابه در دنیا مقایسه کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، خطاب به «خاندان بارزانی و مسئولان اقلیم کردستان» گفت: بی چشم و رو تر از شما در این عالم نیست. شما پست، مقام و جانتان را مدیون حاج قاسم و جمهوری اسلامی هستید اما الان پناهگاه مخالفان و تجزیه‌طلبان ایران شده‌اید.

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=34794

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics