• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
1

پزشکیان: هر کسی آمد حرف بزند گفتند با آقا مخالفی/ رهبری را مقابل مردم قرار دادند

  • کد خبر : 34786
  • 09 آذر 1401 - 13:32
پزشکیان: هر کسی آمد حرف بزند گفتند با آقا مخالفی/ رهبری را مقابل مردم قرار دادند
در حال حاضر در جامعه تمام فشارها و حملات مستقیما به سمت رهبری است و با رئیس جمهور ، رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه کار ندارند.

گیلان شهر /به گزارش سایت خبری مدارا؛ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در مورد شکل گیری گفت وگوی ملی گفت: مشکل اساسی ما این است که اصلا بلد نیستیم با هم گفت وگو کنیم. در اداره، دانشگاه یا مجلس و هرجایی وقتی دانشجو، استاد دانشگاه یا نماینده مجلس حرفی می زند و طرف مقابل نمی تواند جواب بدهد، می گوید «آقا» اینگونه نگفته است؛ در صورتیکه کسی به آقا کاری ندارد. دانشجو و استادی یا هر فردی وقتی نسبت به مسئله ای مشکل دارد کسی که با این دانشجو و استاد سروکار دارد به جای اینکه از نظر علمی او را توجیه کند، می گوید “تو مخالف رهبری هستی”.

مسعود پزشکیان با بیان این مطلب به خبرنگار عصر ایران گفت: وقتی همه گفت وگوها منجر به این شود که نتوانی جواب بدهی و آقا را وسط بکشی نتیجه آن این می شود که در حال حاضر در جامعه می ببینیم که تمام فشارها و حملات مستقیما به سمت رهبری است و با رئیس جمهور ، رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه کار ندارند.

وی افزود: هر کسی آمد حرف بزند گفتند با آقا مخالفی یعنی رهبری را مقابل مردم قرار دادند در صورتیکه خیلی از کارهایی که اینها می گویند به رهبری ربطی ندارد. ناتوانی در پاسخگویی، نداشتن علم و احساسی عمل کردن نتیجه اش این شده است که بیشتر افراد را از نظر اعتقادی با مشکل مواجه کرده اند.

وی در مورد انجام برخی اصلاحات در کشور گفت: به این سادگی اصلاحات قابل انجام نیست؛ باید این علم را داشتند اگر این علم را داشتند به اینجا نمی رسیدند بالاخره باید افراد از نظر بنیه علمی، کارشناسی و مدیریتی منطق داشته باشند و اگر کسی اعتراضی دارد با منطق جواب آن را بدهند اگر اعتراضش به حق است با منطق بپذیرند ما کاری با منطق نداریم می گوییم چون رهبری این را حرف را گفته است تو حق نداری حرف بزنی.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: بدجوری دایره خودی و غیر خودی درست کردیم. ما به عنوان یک گروه و جناح وقتی مجلس و دولت را یکدست می کنیم یعنی بقیه افراد دیگر نمی توانند باشند. وقتی از مردم حرف می زنیم تصورمان این است مردم یعنی همین هایی که با ما هستند. در صورتیکه وظیفه حاکمیت خدمت و محبت و برداشتن فشار از دوش همه کسانی است که در این مملکت اعم از ترک، کرد، لر، عرب، عجم، فارس و چپ و راست و مذهبی و غیر مذهبی زندگی می کنند. با هر کسی صحبت کنید گرانی فشار زیادی بر آنها ایجاد کرده است مسائل اداری و عدم رتبه بندی ها و امتیازهای بی خودی که بهم می دهند مشکل ایجاد کرده است.

پزشکیان در مورد بحث حکمرانی نو که توسط محمدباقر قالیباف مطرح شده است،گفت: حکمرانی نو تئوری درستی است اما با آدم توانمند درست می شود اگر آن آدم توانمند را نداشته باشید با چه کسی می خواهید نو کنید؟ ما آدم های توانمند را تحمل نمی کنیم چرا افراد دیگر را بیرون می کنیم چرا به جای اینکه جواب بدهیم انگ می چسبانیم اگر بخواهید در میدان واقعی بیایید نمی توانید با آنها رقابت کنند چون آنها از ما بهتر هستند پس اول باید یک انگ بزنیم که آن را کنار بگذاریم که فقط خودمان باشیم.

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=34786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics