• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
2

صدور کیفرخواست برای ۳۰ نفر از دستگیرشدگان تجمعات اخیر رودسر

  • کد خبر : 34599
  • 22 آبان 1401 - 10:28
صدور کیفرخواست برای ۳۰ نفر از دستگیرشدگان تجمعات اخیر رودسر
دادستان رودسر با اشاره به دستگیری ۱۱۷ نفر در تجمعات غیرقانونی این شهرستان گفت: برای ۳۰ نفر از دستگیرشدگان کیفر خواست صادر شده است.

گیلان شهر /به گزارش مهر: جنت رستمی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و استقرار نظام نوپای جمهوری اسلامی سر آغاز یک چالش و یک تضاد گفتمانی بین اسلام و استکبار جهانی بوده است.

رستمی با اشاره به اینکه دشمنان نظام از همان اوایل پیروزی انقلاب مقابل ما ایستادند، گفت: انقلاب اسلامی ضربات محکمی به تدابیر و پیکره استکبار در منطقه وارد کرده است.

وی به توطئه دشمن برای وارونه جلوه دادن مسائل کشور اشاره کرد و ادامه داد: تصویر سازی، بستر سازی، روایت گری سیاه و مخدوش از حوادث مختلف کشور در فضای مجازی ایجاد کرده‌اند.

دادستان رودسر با اشاره به اینکه دشمن از پیشرفت ایران در سطوح خارجی به ویژه در اجلاس جهانی شانگهای و خنثی کردن تحریم‌ها به ویژه در پزشکی هسته‌ای، نظامی در هراس است، گفت: دشمنان اقدام به طرح ریزی به طرق مختلف در این کشور شدند.

وی با بیان اینکه صف معترضان با اغتشاشگران جدا است، بیان کرد: کسانی که در حوادث اخیر به خیابان آمدند و از شرایط بد اقتصادی گلایه مند بودند با صف کسانی که به مأموران نظامی، انتظامی، حمله ور شدند و اموال عمومی را تخریب کردند جدا است و با آنها قطعاً برخورد قاطع خواهد شد.

رستمی با اشاره به دستگیری ۱۱۷ نفر در تجمعات غیر قانونی ۳۰ شهریور امسال در شهرستان رودسر گفت: ۳۰ نفر از این افراد با دریافت تعهد تحویل خانواده‌ها شدند و ۶۱ نفر نیز تعلیق تعقیب دوساله صادر شد.

وی اضافه کرد: برای ۳۰ نفر از دستگیرشدگان نیز کیفر خواست صادر شده است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=34599

برچسب ها

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics