• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
5

حمله مسلحانه به یک کلانتری در زاهدان/مجروح شدن تعدادی عابر و مامور انتظامی

  • کد خبر : 34059
  • 08 مهر 1401 - 18:19
حمله مسلحانه به یک کلانتری در زاهدان/مجروح شدن تعدادی عابر و مامور انتظامی
ظهر امروز تعدادی از افراد مسلح ناشناس به کلانتری 16 زاهدان حمله کردند که بر اساس اخبار اولیه تعدادی از عابرین و ماموران مجروح شدند.

گیلان شهر / به نقل از ایسنا؛ به دنبال این حمله شورای تامین سیستان و بلوچستان ضمن صدور اطلاعیه، مردم را به حفظ آرامش دعوت کرد.

در اطلاعیه شورای تامین سیستان و بلوچستان آمده است: افرادی که ساعتی پیش قصد داشتند با تیراندازی اوضاع شهر را ناامن کنند با هوشیاری و واکنش نیروهای امنیتی و انتظامی اوضاع کنترل گردیده است.

هم‌چنین در این اطلاعیه از مردم خواسته شده ضمن حفظ آرامش خود از نزدیک شدن به اماکن و محل‌های تجمعی خودداری شود.

شورای تامین از مردم سیستان و بلوچستان تقاضا کرده است، به شایعاتی که هم اکنون توسط معاندین در حال انتشار است توجه نفرمایید.

بر اساس این گزارش، در این حمله تروریستی در زاهدان تعدادی از تروریستها به سمت یک کلانتری حمله و آن را به رگبار بستند که به گفته یک منبع آگاه در این عملیات تروریستی تعدادی از پرسنل انتظامی کلانتری مجروح شده و به بیمارستانهای زاهدان منتقل شدند.

هم‌چنین این منبع آگاه گفته است پیش از این عملیات تروریستی هم تعدادی از نمازگزاران نماز جمعه اهل تسنن زاهدان به خیابان آمده بودند. یک نمازگزار گفت: مولوی عبدالحمید در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تاکید بر هوشیاری و خویشتن داری مردم در مقابل خبر و شایعه تجاوز یک مقام انتظامی چابهار به یک دختر بلوچ گفت این موضوع برای ما خیلی مهم است، البته مسوولان گفته‌اند در حال بررسی و پیگیری مساله هستند و ما نیز تا زمان اعلام رسمی آن از سوی دستگاههای مربوطه پیگیر هستیم.

این گزارش حاکی است، نمازگزاران در حین اقامه نماز بودند که تعدادی از آنان به سمت کلانتری هجوم بردند و یکی از آنان با اتوبوس به دیوار کلانتری زده و قصد تخریب دیوار و ورود به کلانتری را داشتند که موفق نشدند و تنها بخشی از دیوار تخریب شده است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=34059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics