• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
4

پخش زنده مراسم رونمایی آیفون ۱۴ از آیگپ

  • کد خبر : 33952
  • 15 شهریور 1401 - 17:56
پخش زنده مراسم رونمایی آیفون ۱۴ از آیگپ
شرکت اپل معمولا پایان شهریور هر سال از سری جدید آیفون‌های خود رونمایی می‌کند و آیگپ تصمیم دارد امسال مراسم رونمایی از جدیدترین مدل آیفون را به صورت زنده از این پلتفرم پخش کند.
گیلان شهر /به گزارش روابط عمومی آیگپ، عموما با نزدیک شدن به شهریورماه هر سال، شاهد انتشار گزارش‌ها و اطلاعاتی درباره زمان رونمایی و مشخصات آیفون‌های جدید و در پایان شهریور منتظر رونمایی از آنها هستیم.

پیرو همین برنامه، امسال نیز مراسم معرفی آیفون ۱۴ در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) برگزار خواهد شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل در این تاریخ چهار مدل از نسل جدید آیفون را معرفی خواهد کرد.

مشخصات آیفون‌های جدید که در تاریخ ۷ سپتامبر رونمایی می‌شود:

آیفون۱۴ با نمایشگر ۶٫۱ اینچی

آیفون۱۴ مکس مجهز به نمایشگر ۶٫۷ اینچی

آیفون۱۴ پرو با نمایشگر ۶٫۱ اینچی

آیفون۱۴ پرومکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی

گفته می‌شود؛ مدل‌های خانواده آیفون ۱۴ از نظر ظاهری و سخت‌افزاری تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارند و اپل در این مدل‌ها بیشتر تمرکز خود را به مدل‌های پرو معطوف کرده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در مراسم یاد شده باید منتظر رونمایی از اپل واچ سری ۸ نیزباشیم. ظاهرا اپل واچ سری ۸ از سنسور تشخیص دمای بدن، عمر باتری بیشتر، چیپست S8 و قابلیت تشخیص تصادف رانندگی برخوردار است.

پیگیری و تماشای مراسم رونمایی از مدل‌های جدید آیفون همیشه در سراسر دنیا طرفداران پرشماری دارد و به دنبال همین موضوع آیگپ برآن شده است که این مراسم را به صورت زنده پخش کند.

دوستداران تکنولوژی و طرفداران اپل و آیفون می‌توانند از ساعت ۲۱، چهارشنبه ۱۶ شهریورماه مراسم رونمایی از آیفون ۱۴ را همزمان با مردم در سراسر دنیا از طریق آیگپ تماشا کنند.

اگر تاکنون آیگپ را نصب یا به‌روزرسانی نکرده‌اید برای نصب و بروزرسانی و بهره‌مندی از خدمات و تماشای مراسم رونمایی از آیفون ۱۴، می‌توانید عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال یا از طریق مارکت‌های داخلی یا شماره‌گیری #۸۰*۱* برای دانلود، نصب یا بروزرسانی اقدام کنید.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=33952

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics