• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9615
5
بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس-صنعت نفت آبادان آغاز شد

زنان پرسپولیسی در راه آزادی/ ظرفیت بلیت تماشاگران زن شروع‌نشده تمام شد!

  • کد خبر : 33921
  • 08 شهریور 1401 - 18:19
زنان پرسپولیسی در راه آزادی/ ظرفیت بلیت تماشاگران زن شروع‌نشده تمام شد!
پس از بازی فینال ۲۰۱۸ آسیا که زنان طرفدار پرسپولیس به صورت گزینشی وارد استادیوم شدند، دیدار این تیم با صنعت نفت آبادان نخستین بازی‌ای خواهد بود که آنها می‌توانند به استادیوم راه یابند، اما این بار آنها امکان خرید بلیت را هم دارند.

گیلان شهر /بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان آغاز شد و تماشاگرانی که می‌خواهند این بازی را در استادیوم آزادی تماشا کنند هم‌اکنون می‌توانند با داشتن کدملی وارد سامانه footballeticket.ir شوند و بلیت تهیه کنند.

گیلان شهر /به گزارش اعتمادآنلاین، این دومین بازی از لیگ برتر فوتبال کشور است که زنان می‌توانند به عنوان تماشاگر به استادیوم آزادی راه یابند.

پس از بازی فینال ۲۰۱۸ آسیا که زنان طرفدار پرسپولیس به صورت گزینشی وارد استادیوم شدند، این نخستین‌ بار است که به استادیوم راه خواهند یافت، اما این بار آنها امکان خرید بلیت را هم دارند. گفته می‌شد برای این بازی چهار هزار زن امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت، اما این مساله قطعی نیست و شورای تامین در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

تماشاگرانی که بلیت خریده‌اند می‌بایست به منظور تماشای مسابقه و استقرار خود، با همراه داشتن کارت ملی و پرینت بلیت، به درِ ورودی غربی و شرقی ورزشگاه مراجعه و کارت ملی خود را به دستگاه بارکدخوان موجود در ورودی مذکور نزدیک کنند. ضمن اینکه باید توجه داشت، افرادی که با کد ملی بلیت خریده‌اند نمی‌توانند با کارت دیگری به جز کارت ملی وارد ورزشگاه شوند.

علاوه بر این دیدار، باشگاه‌های دیگر نیز اقداماتی جهت تسهیل ورود زنان به استادیوم‌ها در دست دارند. باشگاه ملوان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار حضور زنان در ورزشگاه سیروس قایقران در دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن شد. به گزارش ایسنا، ملوانی‌ها در این نامه تاکید کردند زیرساخت‌های مناسب حضور هواداران در ورزشگاه سیروس قایقران فراهم شده و آنها می‌توانند علاوه بر آقایان، از بانوان هوادار تیم‌شان در دیدار فردا (سه‌شنبه) برابر ذوب‌آهن میزبانی کنند. تاکنون مجوزی برای ورود زنان به ورزشگاه سیروس قایقران صادر نشده است.

مدیر روابط‌عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان نیز از آماده‌سازی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برای ورود زنان از بازی آینده این تیم خبر داده است. سیدحمید موسوی گفته، نامه‌های لازم را به شورای تامین نیز زدیم تا مجوز لازم را کسب کنیم و امیدواریم از بازی بعدی مس در رفسنجان پذیرای بانوان در ورزشگاه باشیم.

ظرفیت بلیت تماشاگران زن شروع‌نشده تمام شد!

در حالی که با شروع بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان مشخص شد ۵۰۰ بلیت برای زنان در گرفته شده، اما این تعداد هم تنها دقایقی بعد از فروش بلیت کاهش یافت و لحظاتی بعد دیگر امکان خرید بلیت بخش زنان به دلیل تکمیل ظرفیت وجود نداشت.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=33921

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics