سید جلال حسینی در خصوص واکنش هواداران و اهالی فوتبال به بحث خداحافظی او به فارس گفت: واقعا خوشحالم و نمی‌دانم که با چه زبانی از مردم تشکر کنم. واقعا باورم نمی‌شود که هواداران فوتبال فارغ از رنگ‌ها این اندازه به من لطف داشتند و من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد حمایت خود قرار دادند. اینکه بعد از سال‌ها فوتبال بازی کردن این گونه مردم من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد محبت خود قرار می‌دهند شگفت‌زده‌ام می‌کند و زبانم قاصر است تا از آنها تشکر کنم.

وی افزود: باید از همه هواداران فوتبال و به خصوص هواداران پرسپولیس، اهالی فوتبال، بازیکنان، مربیان، اصحاب رسانه و… ممنون باشم که سنگ تمام گذاشتند و من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد محبت و لطف خود قرار دادند. خودم هم باورم نمی‌شد که این طور مورد محبت قرار بگیرم و واقعا نمی‌دانم در جواب این همه دلگرمی و معرفت چه بگویم.

کاپیتان تیم پرسپولیس در ادامه گفت: از اینکه بعد از سال‌ها فوتبال بازی کردن و دور بودن از همه چیز باز هم در ذهن مردم ماندگار شدم، خوشحالم. این موضوع درس بزرگی برای همه فوتبالیست‌ها و ورزشکارانی است که بدانند اگر بدون حاشیه و برای خوشحالی مردم تلاش کنند، همیشه در اذهان هواداران باقی می‌مانند. مردم و هواداران با معرفت ما واقعا سنگ‌تمام می‌گذارند و در این چند وقت من محبت بسیار زیادی به چشم دیدم که این مسئله برایم باورکردنی نبود. یک بار دیگر از همه هواداران و اهالی فوتبال تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم که پاسخ این محبت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بتوانم بدهم.

سیدجلال حسینی در خصوص موضوع خداحافظی او از فوتبال تصریح کرد: درباره خداحافظی از فوتبال در آینده‌ای نزدیک صحبت خواهم کرد و به طور مفصل درباره همه چیز به سوالات پاسخ خواهم داد.