• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
3

برخورد بدون اغماض پلیس راهور استان گیلان با خودروهای دارای تغییر وضعیت

  • کد خبر : 33375
  • 07 تیر 1401 - 12:28
برخورد بدون اغماض پلیس راهور استان گیلان با خودروهای دارای تغییر وضعیت

گیلان شهر :سرهنگ ” فتح الله نصیریان” جانشین پلیس راهور استان گیلان در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر قانون ، مالکان خودروها نباید هیچ گونه تغییری در وضعیت ظاهری و یا فنی خودرو ایجاد نمایند که با مشخصات ذکر شده در اوراق اصالت خودرو مغایرت داشته باشد. وی ادامه داد : تنها در مواقع […]

گیلان شهر :سرهنگ ” فتح الله نصیریان” جانشین پلیس راهور استان گیلان در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر قانون ، مالکان خودروها نباید هیچ گونه تغییری در وضعیت ظاهری و یا فنی خودرو ایجاد نمایند که با مشخصات ذکر شده در اوراق اصالت خودرو مغایرت داشته باشد.

وی ادامه داد : تنها در مواقع ضرورت و به هنگام معیوب شدن یا از بین رفتن بعضی قطعات یا ارکان اصلی خودرو(نظیر سیلندر ،شاسی ، اتاق ، رنگ ) مالکان می توانند با اخذ مجوز از پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به تعویض و یا تغییر قطعات اقدام نمایند.

 سرهنگ نصیریان در پایان افزود: پلیس راهور با هر گونه تغییر در وضعیت ظاهری مانند تغییر در ارتفاع خودرو ، گذاشتن گارد در جلو ، عقب و یا اطراف خودرو ، نصب چراغ های غیر مجاز و دیگر تغییرات برخورد می‌نماید و تاکنون نیز با تعداد زیادی از این خودروها برخورد شده است و علاوه بر اعمال قانون رانندگان موظف به اصلاح وسیله نقلیه خود شده اند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=33375

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics