• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9627
4

جذب ۱۵۰۰ نیروی جوان متخصص در گمرک

  • کد خبر : 32969
  • 22 اردیبهشت 1401 - 20:15
جذب ۱۵۰۰ نیروی جوان متخصص در گمرک
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گمرک ایران با بیان اینکه حدود ۱۵ سال است که در گمرک استخدامی نداشتیم، گفت: این نوید را می‌دهم به دنبال جذب هزار و ۵۰۰ نفر نیروی جوان متخصص در گمرک هستیم.

گیلان شهر/به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، محسن جلواتی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گمرک ایران در مراسم آئین تکریم و معارفه ناظر گمرکات استان گیلان و مدیرکل گمرک بندرانزلی با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی گمرک ایران در سالن همایش های اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه اگر سایت اوراسیا در انزلی باشد اما خروجی نداشته باشد هیچ اثری برای جمهوری اسلامی ندارد، اظهار کرد: تمام کارشناسان اذعان دارند که این پیمان‌های منطقه‌ای می‌تواند اثرگذار باشد و باید بدانیم برای تحقق آن چه کنیم.

جلواتی با بیان اینکه حدود ۱۵ سال است که در گمرک استخدامی نداشتیم، تصریح کرد: در این سال‌ها یک نفر هم استخدام رسمی نشده و هر چه منطقه ویژه و آزاد تاسیس شده از بدنه همین گمرک نیرو برای ارائه خدمات به آن تزریق شده است بنابراین؛ این نوید را می‌دهم به دنبال جذب هزار و ۵۰۰ نفر نیروی جوان متخصص در گمرک هستیم.

به اذعان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گمرک ایران، در حوزه معیشتی حقوق و مزایای کارکنان گمرک بسیار پایین است که وی پیگیر حل آن است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=32969

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics