• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
7
فرمانده انتظامی گیلان مطرح کرد؛

آماده باش ۴۰۰۰ نیروی پلیس گیلان برای ایام نوروز

  • کد خبر : 32150
  • 22 اسفند 1400 - 21:25
آماده باش ۴۰۰۰ نیروی پلیس گیلان برای ایام نوروز
فرمانده انتظامی گیلان گفت: چهار هزار نیروی پلیس گیلان تا ۱۴ فروردین ماه در قالب طرح نوروزی پلیس به مردم و مسافران خدمات رسانی می کنند.

گیلان شهر /به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی بعد از ظهر یکشنبه در نشست با مدیران ارشد رسانه‌ای گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: نیروی انتظامی سعی می‌کند که از همه توان خود برای پاسخ به مطالبات مردمی و امنیت مردم استفاده کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس تلاش می‌کند این امنیت را با تعامل با همه اقشار جامعه برقرار کند، گفت: خط قرمز پلیس امنیت مردم بوده و استفاده از نیروهای ستادی برای مقابله با سرقت‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی سرقت به عنف در استان گیلان، افزود: افزایش ۲۹ درصدی کشف سرقت‌های خرد نیز از دیگر اقدامات خوب پلیس گیلان بوده که همیشه یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی گیلان بوده است.

آماده باش ۴۰۰۰ نیروی پلیس گیلان برای ایام نوروز

سردار ملکی به کشف ۴۲ فقره قتل عمد و دستگیری ۷۲ نفر در این راستا اشاره و اضافه کرد: در مجموع شاهد کاهش ۵ درصدی پرونده‌ها نسبت به مدت مشابه بوده‌ایم.

وی همچنین با تأکید بر مبارزه با مواد مخدر به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های نیروی انتظامی گیلان، ادامه داد: در حوزه مواد مخدر امسال ۳.۹ تن انواع مخدر کشف داشتیم.

ثبت ۷۸۶ پرونده جعل در زمینه جرایم اقتصادی در گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به تشکیل ۷۸۶ فقره پرونده جعل در زمینه جرایم اقتصادی و دستگیری ۵۶ جاعل، تصریح کرد: در حوزه کشف سلاح نیز شاهد رشد ۱۹ درصدی هستیم.

سردار ملکی به عملکرد پلیس فتا استان گیلان در زمینه مبارزه با جرایم سایبری اشاره و بیان کرد: امسال سه هزار و ۵۳۱ فقره جرایم سایبری ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه کاهش جانباختگان ناشی از تصادفات در تمامی شاخص‌ها کاهش داشته‌ایم، افزود: یک میلیون و ۹۰۰ هزار بار تماس با ۱۱۰ ثبت شده که از این آمار ۵۲۹ هزار بار منجر به عملیات شده است.

سردار ملکی با اشاره به اینکه برخورد با مخلان امنیت اجتماعی در چهارشنبه آخر سال است، گفت: ۸۱۸ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط و در این رابطه ۹۰ نفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه شعار پلیس در ایام نوروز «پلیس هوشمند، قانونمداری و نشاط بهاری» است، اظهار کرد: در نوروز سال آینده چهار هزار نیرو تا ۱۴ فروردین آماده ارائه خدمت به مردم و مسافران است.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه شش دوربین جدید کنترل سرعت تا پایان سال نصب می‌شود، ادامه داد: در مجموع هفت دوربین در سطح شهر تخلفات را ثبت می‌کنند.

کد خبر ۵۴۴۶۱۹۶
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=32150

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics